Sabah olduğunda kahvaltı etmek için büyük salona gittim slytherin masasına oturdum. Ardından büyük sınıflardan biri bu sene yılbaşı balosu olucağını söylemişti. İşte o zaman anladım o kutudaki hiç açmadığım elbise balo içindi. Draco daldığımı fark etmişti.
Draco: İyi misin Syrenia?
Ben: Evet Altın çocuk dedim en içten gülümsememle.
Ardından Bayan Mcgonnagal yanıma geldi ve benim onunla gitmemi söyledi nedenini bana yolda anlatıcaktı. Draco'ya hemen dönerim dedikten sonra Bayan Mcgonnagal bana Balo olacağı için gry'lara Baloda edilecek dansı göstermemi istedi. İlk başta kabul etmek istemedim ama Sly'a 100 puan vereceğini söyleyince onayladım. Söylediği dans aslında gayet basit bir valsti daha 5 yaşındayken bile hareketlerini ezbere biliyordum.
Bayan Mcgonnagal beni gry'ların bir arada olduğu büyük sınıfa gettirdi. Ve konuştu,
Mcgonnagal: Bayan Dansel size baloda edeceğiniz dansı gösterecek. Şimdi bayan Dansel ile dans etmek için gönüllü var mı?
Kimse gönüllü olmak istemiyordu. Hoş bende kimseyle dans etmek istemiyordum bunu sırf puan için yapıcaktım.
Mcgonnagal: O zaman potter sen dans et.
Ben:(Ne sevdiğim çocuğun düşmanı ile dans mı?)
Potter yanıma geldiğinde reverans yaparak dans etmeye başladık. Düşündüğümden daha hızlı öğrenim gösterdi. Dans bittiğinde onun kızdırdığını fark ettim.
Ben: Düşündüğüm kadar berbat değildin potter.
Bazı kızlar gülüşmeye başlamıştı. Bayan Mcgonnagal bana puan verdikten sonra ortak salona gittim. Pansy'e olanları anlattım.
Pansy: Bana da öğret dansı?
Ben: Neden zorlanıyorsun anlamıyorum. Ben bu valsi 5 yaşında yapıyordum çok basit.
Pansy dans ile uğraşırken Draco yanımıza geldi. Pansy yine pansyliğini yaptı.
Pansy: Draco sen kiminle gitmeyi düşünüyorsun?
Draco:Bilmem seçeneklerim çok nasılsa Malfoyum.
Haklıydı cidden seçenekleri çoktu her kız asil safkan prensi istiyordu. Bu benim canımı yakan bir gerçekti.
Pansy: Peki sen kiminle gidiceksin Syrenia?
Ben: bilmiyorum.
Draco: Seni kim beğensin ki?
Ben: Anlayamadım bişey mi dedin
Draco: Evet bence baloda kimse seninle gelmez çünkü herkes senden korkuyor.
Ben: Bu kadar erken konuşma Malfoy.
İyi gecelerSinirliydim. Odaya gidip yatağıma girdim ve Draco'nun sözlerini düşündüm. Korkunç olmak ona göre iyiydi birnevi iltifattı ama ben böyle iltifat istememiştim. O baloya onunla gitmek istiyordum. Birlikte dans etmek yarın ona sormayı denemeye karar verdim.
Yarın her ders arasında denemek için yanına gidip geliyordum ama olmuyordu. Cesaretim konu ona gelince yok oluyordu. Ksk dersinden çıktım ve pansy ile bir kaç kızın toplandığını gördüm. Yanlarına gidince sordum.
Ben: Ne oluyor?
Pansy: Draco Astoria'ya baloya gitme teklifi ediyor.
Ben:( Ne astoria mı olamaz kalbimde bir acı hissettim sanki bıçaklamıştım ağlamama az kalmıştı.)
Paketlerin yanından ayrıldı şatoda yanlız kalabileceğim balkonlardan birine gittim. Ve hıçkırarak ağlamaya başladım. Neden onu seçtin nedeeen.
Kendimi bitik hissediyordum. Arkamdan sesler duyunca onun Malfoy olmaması dileği ile arkamı döndüm.Ben: Oh potter
Harry: İyi misin?
Ben: Sana daha fazla bişi söylersem eline koz vermiş olurum.
Harry: Ben senle düşman değilim ki.
Hadi sorun ne söyle?Ben: Şu koca okulda o lanet baloya gitmeyi istediğim tek bir kişi var ve o başkası ile... cümlemi tamamlayamadan ağladım.
Hary: Malfoy başkası ile mi gidiyor?
Ben: O kadar belli mi onu sevdiğim
Harry: Ben anladım diyelim.
Yanlış anlama ama onu nasıl sevebiliyorsun?Ben: Bak size ne kadar kötü davransada içinde iyi biri. Tatlı masum ve saf ve güldüğünde gamzesi çıkıyor. Ve aynı zamanda bunları duyarsa beni öldürebilicek biri. Haha Sahi senin burada ne işin var.
Harry: Cho teklifimi reddetti ve bende kimsenin olmadığı bir yere gitmek istedim.
O an belkide pişman olacağım bir fikir aklıma geldi.
Ben: Harry Draco'yu sinir etmek istermisin.
Harry: onu sevmiyor musun?
Ben: Seviyorum ama onu mutlu görmekten çok sevdiğim tek şey onu sinir etmek.
Harry: O zaman onu kıskandıralım.
Baloya benimle gel.Ben: Tamam. Ama baloya kadar benimle gideceğini kimseye söylemek yok.
Harry: Tamam
Ayyy bu bölümde bitti. Ya ben yazarken çok keyif aldım umarım seversiniz. Şimdi Draco görsün biz varken Astoria'ya teklif etmek neymiş haha.🐍🍏💚😈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.