Sabah alarm ile kalkmıştım. Aşağıdan sesler geliyordu diğerleri bizden önce uyanmış olmalıydı. Yanım da uyuyan Draco'ya baktım öperek onu uyandırdım.
Ben: Draco uyan hadi geç kalıyoruz. Bugün 1 eylül.Draco: Ben okulu bitirdim ama.
Ben: Senin değil çocukların okulu var Draco hadi ben kalkıyorum sende hazırlan.
Draco: Tamam uyandım.
Bugün çocuklar ilk yıllarına başlayacaktı zamanın bu kadar hızlı geçtiğine hala inanamıyordum. Daha onları ilk kez kucağıma aldığım gün daha dün gibi aklımdaydı.
Üzerimi giyinip aşağı indim Scorpius ve Darcy , büyükanne ve büyükbabaları ile konuşuyordu.Darcy: Scorpius çok duygusalsın bir hufflepuf çıkarsan hiç şaşırmam.
Scorpius: Saçmalama ben senin kadar Sly'ım.
Darcy: Eminim öyledir. Anne babam nerede kaldı geç kalacağız.
Ben: Merak etme tatlım birazdan gelir.
Kahvaltı ederken Scorpius ve Darcy her zaman ki gibi atışıyorlardı. Aslında çok komik görünüyorlardı. İkisindede Draco'nun inatçı huyu vardı o yüzden ikiside geri adım atmıyordu.
Darcy: Hiç de bile scorp. Quidditch takımına giricem görüceksin.
Scorp: Evet hatta taraftarların senin adını haykırdıklarını duyabiliyorum.
Darcy: Ha herkes benim gibi muhteşem birinin adını haykırır.
Ben: Babasının kızı kelimesi bu kadar doğru olmazdı heralde.
Draco: Nolmuş bana ?
Darcy: Baba nerede kaldın seni çok bekledik.
Yemekten sonra çocuklar Cissy ve Lucius ile vedalaştı valizlerinide aldıktan sonra okul eşyaları için diagon yoluna cisimlendik.
~Diagon yolu~
Beraber okul eşyalarını, asaları ve üniformaları almıştık. Sırada söz verdiğimiz gibi evcil hayvanları almak vardı. Çocuklar hayvanlara bakarken bizde Draco ile konuşuyorduk.
Draco: Bu kadar büyüklüklerine inanamıyorum.
Ben: Evet birde ilerde sevgilileri olunca ne yapacağız.
Draco: Sevgilileri falan olmayacak bir kere.
Ben: Draco sakin olurmusun çok kıskançsın ama seni seviyorum.
Draco: Biliyorum. Syrenia ya okulda sevilmezlerse.
Draco'nun neyi kastettiğini anlamıştım eski yaşananlar geride kalsada hala söylentiler vardı ve Malfoy ailesinin ünü çok iyi sayılmazdı.
Ben: Bu konu hakkında senin kadar bende endişeliyim ama merak etme zamanla insanlar bu olayları aşacaktır.
Scorp&Darcy: Anne biz hayvanları seçtik.
Scorpius ve Darcy'nin kedilerini alıp trenin olduğu yere doğru ilerlemeye başladık.
Ben: onlara isim düşündünüz mü?
Darcy: Benimki belli Nightmare rengiyle uyumlu.
Scorpius: Bende Ghost koydum beyaz ve gri renkleri ile tıpkı hayalet gibi.
Vedalaşma vakti gelmişti Draco ile çocuklara uzun uzun sarıldık. Onları böyle görmek bana tanıştığımız ilk günü hatırlatmıştı.
Ben: Derslerinizi iyi dinleyin ve sık sık mektup yazın anlaşıldı mı.
Darcy&Scorpius: Tamam anne.
Tren kalkarken Draco'nun gözleri hafiften dolmuştu. Cidden baba olmak onu aşırı duygusal yapmıştı.
Draco: Seni çok seviyorum Syrenia
Ben: Bende seni altın çocuk.
Yazardan,
Eveet sonunda bu hikayeyi bitirdik. Ve hala inanamıyordum yani bu hikayenin bu kadar sevilecegini tahmin etsem 3 yıl önce aklıma ilk geldiğine yazardım. Kendime kızıyorum bunca şeyi nasıl içimde tutmuşum diye bu bölüm biraz yazacağım diğer kitabın başı gibi oldu. Yazacağım next gen kitabının detayları ile ilgili düşünmem lazım o yüzden biraz geç başlayabilirim ama yazdığım karanlık prenses kitabına daha fazla odaklanıcam.Son kez bu kitap için vote vermeyi unutmayın sizi çok seviyorum.
🍏🐍💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.