11.Bölüm

5K 231 78
                                    

Halam ile birlikte Quidditch dünya kupasına gidicektik. Halam bakanlık ile yakın olduğu için maçı locadan izleyebilecektim. Bu cidden paha biçilmezdi. Localara doğru ilerlerken Draco'yu gördüm. Onun burada ne işi vardı?

Ben:( Ne kadar aptal bir soru Syrenia çocuk Quidditch fanı tabiki maçı izlemeye gelmiştir. )

Bay Lucius bizi fark ettiğinde halama tuhaf bir şekilde göz kırptı. Neden böyle birşey yapmıştı bu bir işaretti ama neyin?

Draco beni gördüğünde yüzündeki o mükkemel gülümsemesi belirmişti be giydiği siyah takım ile o kadar çekiciydi ki.

Draco beni gördüğünde yüzündeki o mükkemel gülümsemesi belirmişti be giydiği siyah takım ile o kadar çekiciydi ki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(🥵🤤💘)
Draco:(çok güzelleşmiş bu gerçekten Syrenia mı?)  Quidditch ile ilgilenmezsin sanıyordum?

Ben: Locada izleyebileceğim bir maçı asla kaçırmam.

Draco: Maçı mı izleyeceksin yoksa oyuncuları mı?

Ben:(Neden böyle bir imada bulunmuştu ki?) Haha çok komik.

Benim izlemek isteğim kişi zaten yanımdaydı. Bütün maç boyunca onu izleyecektim tabi. Bunları düşünürken draco maçı dikkatle izliyordu. Genç oyuncu Viktor Krum'ın hamlesi ile maç bitmişti.  Draco ile beraber maç hakkında konuşuyorduk. Bir anda dışarda çığlıklar duyuldu Locanın camından bakınca gökyüzündeki işareti gördüm.

 Bir anda dışarda çığlıklar duyuldu Locanın camından bakınca gökyüzündeki işareti gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    O işareti gördüğüm an aklıma halam ve Bay Malfoy arasındaki işaret geldi. Olabilir miyidi ikiside eski ölüm yiyendi. Saçmalamaya başladığımı düşünüyordum. Bu olamazdı dracoya baktım sanki düşündüğüm şeyi anlamış gibi korku ile bana bakıyordu. O yeşil zümrüt gözleri ilk defa böyle gördüm.

Çok geçmeden Bay Malfoy ve Halam geri geldi. Draco ile vedalaştım. Halam ile eve cisimlendik. Ona sormam lazımdı ama nasıl yapıcaktım.

Ben:Hala bu olayda sizin bir işiniz var mı?

Daniela: Hayır. Ben yapmadım o an yanından sadece oyuncular ile röportaj yapmak istediğim ayrılmıştım.

Ben: O zaman nedne Bay Malfoy'a işaret verdin.

Daniela: Bak ölüm yiyen olabilirim. Ama orada seni tehlikeye atacak bişi yapmadım şimdi odana çık.

Gerçeği söylediğine inanmak istiyordum. Ama içimdeki sesler buna engel oluyordu. Yinede bugün iyi olan birşeyi düşündüm o zümrüt gözler. Bugün o olay çıkmasa belki o gözleri o kadar iyi göremezdim. O şeyi kim yapmışsa neredeyse teşkkür edecektim. Bu mutluluk ile kendimi rüyalara bıraktım.

Birkaç gün sonra

Okula gitmek için bavulumu hazırlıyordum. Neredeyse işim bitmişti. Halam elinde bir kutu ile odama girdi.

Daniela: Bence bu sene buna ihtiyacın olucak.

Ben: O kutunun içinde ne var.

Daniela: Söylersem süpriz bozulur ama üzerine çok yakışıcak bence.

Kıyafet olduğunu anlamıştım ama ne için halam odadan çıkınca kutunun üzerindeki nota baktım.

Umarım bunun içinde gerçek aşkını bulursun seni çok seviyorum.
                                     Mariel Dansel

Not annemdendi dayanamayarak kutuyu açtım bu bir elbiseydi ve daha önce görmediğim kadar güzeldi hemen bavula yerleştirdim. Ve halamla birlikte Hogwarts expressine cisimlendik. Onunla vedalaştıktan sonra trene bindim. Pansyle birlikte boş bir yere oturduk Draco henüz ortalıkta yoktu.
Biraz bekledikten sonra oda geldi.

Pansy: Aman tanrım Syrenia çok güzelleşmişsin.

Ben: Teşekkürler Pansy.( ah bunu neden draconun yanında söyledi ki yanaklarım kızarmaya başlayacaktı.)

Draco:Bu sene okulda bir farklılık olucakmış. Sizce ne olabilir?

Pansy: Bilmem ama kızları konuşurken duymuştum. Sanırım Dumbledore okulda açıklayacak.

Okula vardığımızda herşey normal görünüyordu. Tabi şu Quidditch Maçı olayı ile konuşulanları saymaz isek.

Profesör Dumbledore o büyük haberi vermişti. Bu yıl 3 büyücü turnuvası yapılıcaktı. Ayrıca İki büyü okulundan da öğrenciler yarışma için Hogwarts'a gelicekti. Bu ilginç bir haberdi ama beni çok etkilememişti. Zaten yarışmaya katılmak için 18'i geçmek gerekiyordu.

Akşam ortak salonda fazla kalmadım. Bir an önce uyumak istiyordum. Uyumak ve Draco ile mutlu olduğum o rüyaları görmek.

Eveet yeni bölüm geldi. Sanırım hepiniz 4. yılda ne olacağını biraz olsun tahmin edebilirsiniz. Bu arada bizim karakterimizin görünüşünü unutanlar için aşağıya bıraktım.🐍🍏💚

🐍🍏💚

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin