Hogwarts final sınavları bitmiş ve 1.okul yılının sonu gelmişti artık herkes eşyalarını topluyordu yarın bu okuldan ayrılacak olmak beni üzüyordu daha doğrusu arkadaşlarımdan ayrılacak olmam neyse ki 3 ay boyunca bol bol mektuplaşıcaktık.
Pansy: bana bol bol yaz özletme kendini.
Ben: Hiç özletir miyim merak etme her hafta yazıcam.
Draco: Bunu söyleyeceğimi düşünmezdim ama bende senin alaycı tavrını özlüyeceğim.
Ben: Hahaha Altın çocuk birini özleyecek senin özlenebilecekler kategorine girdiğim için bana madalya vermeliler.
Draco: Biraz daha uğraşırsan kararımı gözden geçiricem.
Beraber yemekhaneye inmiştik heryerde slytherin bayrakları ve armaları asılmıştı gerçekten harikaydı.
Draco: Çok güzel değil mi
Ben:Evet sanırım bu yıl sonu kupasını daha çok kazanmalıyız.
Draco: Merak etme sen bizim binamızda olduğun sürece kaybetme ihtimalimiz yok.
Ben:Haha tabiki yok.Diğer öğrencilerde yavaş yavaş salona gelmişti bizim yara kafa ve tayfasıda öyle onları felsefe taşı olayının ardından ismi okulda efsane olmuştu gerçi o olaydan öncede onu bilmeyen yoktu.
Dumbledore kürsüye çıkıp konuşma yapmaya başlamıştı bölüm kupasının kime gideceğini söylemek üzereydi ki gerçe bunu herkes yılanlı bayramlardan anlamıştı bileDumbledore: 4. 312 puan ile Gryffindor
3. 352 puan ile Hufflepuff
2. 406 puan alarak Ravenclaw oldu ve 1. ise 472 puan alarak Slytherin oldu.Bunu duyunca bizim masadan coşkulu alkışlar gelmişti diğerlerinin bize imrenerek baktıklarını görmek harikaydı gerçekten bunun çalışmıştık. Ama ardından Dumbledore herkesi şok eden bir konuşma yaptı.
Dumbledore: Son yaşanan olaylar dikkate alındığında son dakikada vermek istediğim puanlar var.
Bayan Granger'a tehlikece cesaretli davrandığı için 50 puan.Bay Weasly'e Hogwartsın gördüğü en iyi satranç oyununu oynadığı için 50 puan.
Bay Potter'a soğuk kanlı ve büyük cesareti için kutluyor 60 puan veriyorum.
Ve son olarak Bay Longbottom'a 10 puan veriyorum. Bu yılın şampiyonu Gryffindor.
Ne az önce ne olmuştu öyle tüm yıl boyunca o puanları korumak için sınavlara çalışıp derslerde üstün derece göstermemize rağmen onların maceraperestligi yüzünden kaybetmiştik .
Draco: Dumbledore yine yaptı yapacağını offf.
Ben: Merak etme seneye kesinlikle biz alıcaz.
Draco: neyse biz keyfimize bakalım nasıl olsa son günümüz.
Toplanmanın bitmesi üzerine hepimiz trene binmiştik. Gerçekten harika bir yıl geçirmiştim ve yenilerini geçirmeyide iple çekiyordum.Evet 1.sınıfları bitti 2.sınıfları için aklımda senaryo oluşturuyorum onu
da yakın zamanda atarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.