Noel tatili boyunca Potter ve tayfasını yakalamanın bir yolunu düşündüm fikirlerim tükenmek üzereydi. Ama Draco zafer istiyorsa on zaferi vericektim. Trende draco ve pans'in olduğu yeri bulmaya çalışırken birkaç kızın cho ile harry hakkında konuştuğunu duydum. Fırsat elime gelmişti. Bizimkilerin olduğu yeri bulunca yanlarına oturdum.
Pansy: Nerede kaldın?
Ben: Merak etme planımla ilgili son şeyleri hallettim şu an uygulamaya hazır.
Draco: Nasıl yapıcaz?
Ben: Akşam slytherin ortak salonunda anlatıcam.
Draco: İşe yarar değil mi sonra Umbridge'in yanında rezil olmayalım.
Ben: Altın çocuk bana güvenmiyor musun sen?
Draco: Tabiki güveniyorum sadece emin olmak istedim.
Ben: Bu arada teyzen iyi mi ?
Draco: Evet ama sen nerden biliyorsun?
Pansy&Ben: Bizim ailemizde bunun parçası unutma.
Draco:Doğru sürekli unutuyorum.
~Slytherin ortak salonu~
Draco teftiş mandasındaki kişileride yanımıza topladı. Herkes merakla anlatacağım planı soruyordu.
Ben: Öncellikle daha önceki planlarımız gibi olmayacak onları odanın önünde bekleyip yakalayamayız. Ama içlerindeki en zayıf halkayı hedef alıcaz.
Draco: Peki kimi?
Ben: Tabikide Potter'ın tatlı flörtü Cho kendisi eski sevgilisi öldü diye teselliyi potterda buluyor ve duygusal açıdan çok kırılgan.
Ben: Onu alıp sorgularsak herşeyi söyler.
Pansy: Sen boşuna slytherin değilsin ha tam bir yılansın kızım.
Ben: İltifatın için teşekkürler.
Plan herkesin içine sinmişti. Görevleri ve yapılacakları iyice anlattım. Şimdi tek yapmamız gereken Yaşlı cadıdan onay alıp uygulamaktı.
Ertesi gün Umbridge ile konuştuk ve bize onay verdi. Cho'yu yalnız bir zamanında yakaladık ve Umbridge onu sorguladı biraz zor ve tehditler sonrası kız cidden öttü başarmıştık. Yani Draco'nun istediği zaferi ona vermiştim.
Umbridge bize ona yardım ettiğimiz için büyü yapma ve akşam parti yapma izni verdi. Bu kabul etmeliyim büyük bir ödüldü.Bazıları ortak salonu hazırlarken pansy, ben ve bblaise mutfaktan içki ve abur cubur kaçırmıştık. Parti başlarda sakindi ama birkac saat sonra bazı sly'lar kafayı buldu ve parti hararetlendi.
Pansy: Sen neden içmiyorsun?
Ben: En son içtiğimde sarhoş olup ne yaptığını bile bilmiyordum.
Draco: O kadar da kötü değildi ama...;)
Blaise: Ya hadi eğelenceli birşeyler yapalım.
Pansy: Ben biliyorum kelid aynasına gidelim.
Ben: Olur ama yakalanmamalıyız.
Draco: O nedir?
Ben: Kişinin gerçekten arzuladığı şeyi gösteren bir ayna.
Blaise: Pansy varsa bende varım.
Ben: Romantizmden gözüm kanıyor.
Pansy: Senide görücez hatırlatırım.
Draco: (Kiminle göreceksin ben izin vermiyorum. Kimseyle olamaz.) Kiminle göreceksin ki?
Ben: Klasik pansy boşver.
Beraber 3.kattaki boş koridora çıkıyorduk blaise ve pans beraber oldukları için bizim arkamızdan geliyorlardı. Ben ise dracoyla ilerliyordum. Onun mutlu hali benide mutlu ediyordu. Konuşurken 3.kata varmıştık bile.
Ben: Geldik sayılır.
Koridordan sağa dönünce oradaydı kelid aynası. Draco ile pana ve blaise'in de gelmesini bekledik. Onlarda gelince aynanın karşısına ilerledik.
Blaise: İlk kim bakıcak ?
Pansy: Ben bakarım
Pansy baktıktan sonra mutlu bir şekilde geri çekildi. Ne gördüğünü söylememişti ardından Blaise baktı ve dönerken Pansy'e göz kırptı. Sıra Draco'ya geldiğinde ona bakıyordum.
Draco:(Kara gölün yanında Syrenia'nın yanındaydım ona baktım ve bana güldü ardından onu öptüm)
Ben: Ne gördün?
Draco: Okul birincisi olduğunu
Ben: Hahaha ben varken imkansız.
Aynaya yaklaştım aynada benim ve Draco'nun gelecek halleri vardı. Ve yanımda iki tane çocuk vardı. Çok mutlu gözüküyorduk. Gerçekten mutlu bir şekilde geri çekildim.
Draco: Peki sen ne gördün?
Ben: Sihir bakanlığında çalıştığımı bunu küçüklükten beri istiyorum zaten.
Beraber tekrar slytherin binasına döndük. Herkes uyumuştu ki salon sessizdi. Pansyle birlikte kendi odamıza çıktık.
Pansy: Eee
Ben: Ne ee?
Pansy: Sihir Bakanlığı görmediğini biliyorum. Ne gördün?
Pansy'e gördüğüm şeyi söylediğimde neredeyse çığlık atıcaktı ki zar zor onu yatıştırdım.
Pansy: İsimleri neydi peki ?
Ben: Bilmiyorum dedim ya .
Pansy: Peki aklında bir öneri var mı? Bayan Malfoy.
Ben: Bilmiyorum ama bizim birbiri ile uyumlu isimler olur yani. Hahaha
Pansy: Bence Drarenia olsun ikinizin ismi ile uyumlu.
Ben: Pans sen isim bulma lütfen.
Yazardan,
Hepinize günaydın işte bugünün ilk yeni bölümü geldi. Bu arada 100 okuyucuyu geçtiğimiz için çok mutluyum. Ben şahsen okunacağına inanmıyordum ama oldu. Bu yüzden çok mutlu oldum ve motiveyim. Vote vermeyi ve takip etmeyi unutmayın hepinizi çok seviyorum.
🐍💚🍏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)
FanfictionBu hikayeyi sürekli Harry Potter izlerken orada olsam olaylar nasıl değişir die düşündüğüm için yazdım. Umarım seversiniz.💚🍏🐍 Not: Bu arada Draco'ya yeşil gözü yakıştırdığım için yeşil gözlü yaptım çok takılmayın lütfen.