2. Bölüm

11.7K 423 229
                                    

Bu sabah okula başlıyordum. Halam ile Diagon yoluna gitmiştik gerekenleri almış ve trene doğru gidiyorduk. Trene 20 dk erken varmıştık halam konuştu.

Daniela: Heyecanlı mısın?
Ben : Biraz sanırım ilk defa evden uzakta bir yerde yaşayacağım için tuhaf hissediyorum .
Daniela: Merak etme ilk yılımda bende heyecanlanmıştım. Ama sonradan alışırsın. 

Konuşurken halam bir çifti gördü ve onların yanına giderken onların kim olduğunu anlamıştım. Malfoy ailesi onları Bakanlıktan tanıyordum daha önce halamın yanında görmüştüm. Fakat yanlarındaki çocuğu ilk defa görüyordum.

Daniela: Burada karşılaşmak ne hoş öyle değil mi Lucius?
Lucius: Evet öyle sen de sanırım yeğenin için burdasın.
Daniela: Evet doğru bildin.

Karşımdaki altın ve platin saçlı yemyeşil gözlü çocuğa bakıyordum hafif sinirli bir tipi vardı ardından konuştu.

Draco: Ben Malfoy. Draco Malfoy sanırım ailelerimiz yakın.
(Olabildiğince nazik ama bir o kadar özgüvenli halimle)
Ben:  Bende Syrenia Dansel memnun oldum . Evet ailelerimiz bakanlıktan yakındır.

Trene binme vaktimiz gelmişti ben ve Draco da trene bindik ikimizde aynı bölüme geçmiştik ardından yine ailesini tanıdığım pansy adındaki kız ve crab ve goyle adındaki çocuklarda bize katılmıştı hepsi de safkanlardi ve ailelerinin isimlerini duymuştum.

Draconun gözünden;
Bu kız neden bu kadar farklı görünüyordu yolculuğa başladığımızdan itibaren çok fazla konuşmamış etrafı süzüp analiz etmişti ve o korkunç ama gizemli gözleri ile gerçekten zeki ve havalı  duruyordu.

  Bu sırada pansy konuştu;

Pansy: Duydunuz mu bu sene Harry Potter da bizimle başlıyacakmış.

Draco:zihinden(ugh potter'ı sevmiyorum ama ünü işime yarayabilir. )
  
Ben: Evet Hayatta kalmış çocuk okula geliyor. Ama Neden bu kadar abartıyorsunuz gerçekten alt tarafı lanetten kurtuldu büyük ihtimalle bir çeşit kalkan büyüsü fln yapılmıştır.

Dedim bütün alaycı tavrım ile sonuçta onlar safkandı ve aileleri ile aynı taraftaydık bende mantıklı davranmıştım. Ki hepsi onayladı özellikle de Draconun bana bakışları daha iyi hale gelmişti.

Okula varmıştık.

Söylenenler gerçekten doğruydu potter Hogwarts'a gelmişti Draco ona arkadaşlık teklif etmişti ama tahmin ettiğim gibi potter reddetmişti o an gerçekten aptal olduğunu düşünüyordum en ünlü insandi güçlü aileler ile dost olabilirdi ama elleri ile itmişti tuhaf .

Ardından Bayan Mcgonnagal geldi ve  bize : Şimdi seçmen şapka sizi bölümlere ayıracak dedi.

Ne olacağımı düşünüyordum  annem ve babam sly'dı halam ise raw derken sıra Dracoya geldi ve tahmin ettiğim gibi slytherin oldu ve ardından benim ismim okundu Syrenia Dansel.

(Buradakinin biz olduğunu düşünün)

İlerledigimde bazıları hakkımda konuşuyordu iyi şimdiden korkmaya başlasınlar bakalım şapka kafama kondu ve konuşmaya başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlerledigimde bazıları hakkımda konuşuyordu iyi şimdiden korkmaya başlasınlar bakalım şapka kafama kondu ve konuşmaya başladı.

Şapka: Hmm çok zor hem zeki hem de yetenekli ama içindeki kurnazlık tamam buldum SLYTHERİN diye bağırdı.

Ardından draconun yanına oturdum mutlu gibiydi potter gryffindora seçildi.

Ve digerleride binalarına seçildikten sonra ziyafet başladı.  Yemekten sonra ortak salonlara gitmiştik.

Ortak salon gayet havalıydı bir kaç kişi ile tanışmıştım ve pansye daha önce öğrendiğim bir kaç sihir numarasını gösteriyordum. İlk defa cidden yalnız değilmiş gibi hissetmiştim.

Altın Çocuk ( Draco ile Hayal Et Kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin