|34|

42 25 8
                                    

İyi Okumalar!❤️

"Telefon sessizliğe gömülüp boşalan ellerimden kaydı.Kilometreler ötemde süren savaştan tüm bağım bir anda koptu.Ciera'ya birlikte yerimizde donarak kuru toprağı izledik.Haile'yi,avcıları hatta teyzemi bile düşünemiyorum.

Kalbime zehirli bir hançer saplanırken Aissa'nın ihaneti tüm zihnimi kapladı.Olan her şeyin sonunu getirmişti!
Baba annemin daha önce dinlemem gereken sözleri zihnimde çınladı;

"Aissa'ya sakın güvenme..."

Bunun için artık çok geçti... "

****************
En emin olduğunuz şeyler ekseriyetle daha tehlikelidir...

Daha önce hiç ihanete uğramamıştım.
Hiç ama hiç.
Bende nasıl bir his uyandırması gerektiğini ya da nasıl tepki vermem gerektiğini bilmiyordum.İçimde sanki beni ben yapan her şey küçük,kristal kavanozlara koyulup büyük bir süratle yere fırlatılmıştı.Varlığımın özü parça parça kavanozdan kayarken göğsümde daha önce ne olursa olsun hissetmediğim güçlü bir baskı vardı.Sanki biri kalbimin üzerinde,kaburgalarımın kırılmasına aldırmadan neşeyle sıçrıyordu.
Etrafımda şekillenmek için hazır duran karanlığı hissediyordum.
Henüz her yer karanlık değildi.Herkes öldüğü zaman, işte o an tüm dünyam kararacaktı.
Stefan'ın beni öldüreceğine dair verdiği sözü hatırlayıp umutlandım.Eğer bu iş sona ererse beni öldürmesi için ona yalvaracaktım.Bu acı bana çok fazlaydı.Bununla bırak yaşamayı hafızam silinmezse bir adım bile atamazdım.Her ne kadar Aissa'nın ihaneti sonumuzu getirmişse de ona borçlu olduğumu biliyordum.Eğer bu ölümlerin birazının sorumluluğunu almasaydı hemen şuan kendimi öldürürdüm.

"Bir avcıya güvenilmeyeceğini biliyordum!"

Ciera hala öfkeden gözü dönmüş olduğu yerde sızlanıyordu.Kimsenin bizi duymadığı ormanda attığı öfke çığlıklarını dinledim.Stefan bizim icim de gelecekti.
Bitmişti...Bitmiştik...
En fazla bir gün yaşayacağımı biliyordum.Eğer şansım son kez yaver giderse teyzemin, avcıların,Ronald'ın, Haile'nin ölümünü tümüyle hissedemeden Stefan beni bulurdu.

"Şimdi ne yapacağız?" dedi Ciera.

Sesi titriyordu.Acaba intikamın hayal kırıklığı,birilerini kaybetmekten sonra oluşan yangından daha mı beterdi? Ona cevap vermeyi bırak bakmak için dönemedim.

Uzun zarif parmakları kollarımı sarıp beni sarstı.

"Maggie kendine gel! Düşünmemiz lazım.Bir plan-"

"Plan yok!" Diye kestim sözünü.Yüksek sesim boş ormanda çınlamıştı.Tam gözlerinin içine baktım.Bakışlarımda ki çaresizlik ona da yansımıştı."Bitti Ciera.Yoluna git.Söz veriyorum Stefan benim İçin gelince sana zaman kazandırmak için her şeyi yapacağım."

"Hayır!" Diye inledi."Bir yolu olmalı.Hemen pes edemezsin.Ben de etmedim!"

Cevap vermedim.Acaba ilk kim ölücekti teyzem mi Haile mi?

"Bunu onun yanına mı bırakacağız?" Diye sordu öfkeyle.

"Bıraktık bile." Diye fısıldadım dişlerimin arasından.

"Ya Aissa?" Dedi.

İçimi ona karşı saf öfke doldursa da sadece omuz silktim.

Ciera yılgınlıkla ellerini saçlarının arasından geçirip inledi."Bir yolu olmalı.Güçlerini düşünsene."

⚜KAN KIRMIZI⚜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin