İyi Okumalar!❤️
~Aldığınız en küçük kararın sizin için ölüm kalım savaşına dönüştüğünü hayal edin...~
Cebinden telefonunu çıkarmaya çalıştı.Bir eliyle de yere düşmeyeyim diye beni tutuyordu.Ümitle elindeki telefona bakıyordum.
"A çocuklar." dedi Haile birden.Gözlerini yeni fark ettiğim kırılan kapıya dikmişti."Sohbetinizi bölmek istemem ama burada bizden başka birileri daha var..."
******************
"Kim?" dedim.Sesim korku doluydu.
Ronald elindeki telefonu hemen bırakıp onun baktığı yere odaklandı.
Haile bize döndü.Gözleri parlıyordu.Sonra tekrar arkasına döndü.Kör bir insan gibi davranıyordu.Kafasını tekrar bize çevirip aynı saniyede bağırdı;
"Maggie!" Aniden sıçradım.
"Koş!"
En önde hızla kapıya doğru atıldı.Peşinden Ronald'la beraber süratle koştuk.Uzun,uçları kanlı elbise ayağıma dolanıyordu. Kırılan kapıdan çıkar çıkmaz taş merdivenleri tırmanmaya başladık.En önde Haile'nin liderliğinde neler olduğunu anlamadan koşuyorduk.Neler oluyordu?
"Ne var Haile?!" diye bağırdı Ronald.En arkadaydı.
"Kim bilmiyorum." dedi hızla."Gözlerini gördüm sadece kırmızıydı.Sonra hemen yok oldu.Belki Stefan bizi kontrol etmesi için birini gönderdi.Ya da başka birşey."
"Ciera mıydı?" dedi Ronald.
"O öğrenci vampir çoktan gitti." diye atıldım.Haile bir an yavaşladı.Ya da ben öyle görür gibi oldum.
"Sana birşey söyledi mi?"
"Ne gibi birşey?"
"Boşver."dedi hızla."Sonra konuşuruz."
Şaşırmadan edemedim.Sonramız garanti miydi?
"Çok garip her kimse peşimize düşmedi." diye söylendi.Ronald.
Hala düz koridor boyunca koşuyorduk.Burası çok ıssız ve loştu.
Rutubetin ciğerlerimi yaktığını hissediyordum.Acaba bu kule kaç yıllıktı?Nereye gittiğimi anlamadan Haile'nin önderliğinde sağa döndük.Yine taştan merdivenler vardı.Merdivenleri atlayarak koşmayı denedim ama bu elbise ve yorgun vücudumla çok zordu.
Anlamadığım bir nedenden Ronald sertleşti;"Nereye gidiyoruz Haile daha kim olduğunu bile bilmiyoruz!"
İkiside durdu ve tabii bende.
"Tanrım! Ömrünün sonuna kadar burada kalmak mı istiyorsun? Yanında iki insan olduğunu unutma.Tutarsız davranışların yüzünden bilinmeyenle yüzleşemeyiz!"
"Tutarsız davranış derken? Sen yokken bu kızı ben korudum!"
Haile küçümsercesine baktı.
"Pekte işe yaramamış.Kızı sağlam gördüğüm tek bir an bile yoktu."
Ronald öfkeden kızardı.
"Sen bu kızı daha bir kaç gündür tanıyorsun! Önce onu kaçırdın ve sonra birden karşıma geçip nereden öğrendiğini bilmediğim doğrularla onun burada olduğunu söyledin.Bilmem gereken başka sırların da var mı?!"
"Kaçırmak mı? Ben onun hayatını kurtardım!"
"Yeter!" dedim birden.Başım dönmeye başlamıştı ve peşimizde kim olduğu belirsiz bir vampirden kaçmak yerine burada durup tartışıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚜KAN KIRMIZI⚜
VampireBBOS Kitap Yarışması #2 TEKRAR YAYINLANDI! "Ailesinin ölümünden sonra velayeti teyzesine kalan Maggie, yaşadığı yeri bırakıp çocukluğunun geçtiği Long Island'a teyzesinin yanına taşınır. Maggie yepyeni bir başlangıç arzulasa da evdeki bir sırrı çok...