|3|

51 28 8
                                    

İyi Okumalar!❤️

Kitabı çantamdan çıkarırken dikdörtgen bir kağıt parçası yere düştü.Eğilip aldım.Şöyle yazıyordu;

"Önce kendin için
Sonra sevdiklerin
Gördüğün herşeye inanma..."

***********

Kelimeler bir süre havada asılı kaldı.Sonra beynime doğru hızla savruldu.Kimdi bu ölümün efendisi? Gözlerim refleks olarak etrafı taradı.Sonra tekrar nota baktım.
Ve hiç birşey düşünemeden koşmaya başladım.

**

Geleceğim yere varınca karşımda dikilen okula baktım.
"Long İsland Lisesi"
Bakalım ne kadar korkunç? dedim sessizce.Kapıdan içeri girince aklım tekrar nota gitti.Ama yol boyunca yaptığım şeyi yapıp, kelimeleri tekrar ettim.
Ben birşey görmedim.
Ben birşey görmedim.

En azından rahatlatıyordu.
Bir kaç saniye.
Belkide bugün şaka günüydü ama anlamak için tarihe bakmayı düşünmemiştim.Teori üretmeye devam ettim.Tâ ki saçmalayana kadar.

Birine çarpmam sonucu yere doğru sendeledim.Beni belimden tutup kaybolan dengemi tekrar sağladı.

"Ah pardon!" diye beceriksizce özür diledim.

"Hey selam,Okulda yenisin galiba ben Jake." dedi üzgün ve şaşırmış surat ifademe kadar herşeyimi incelerken.
Ve günümün yarısı onunla aynı sınıfta olduğum için ne kadar mutlu olduğunu dinlemekle geçti.

Yalnızlığı sevsem de arkadaş edindiğim için mutluydum.
Gerginliğimi azaltıyordu.Birbirimizin numarasını almıştık.(Bunu o istemişti.) Esmer, kara gözlü, uzun boylu,Sevecen ve her şekilde mutlu biriydi.
Benim mutsuz,zevksiz, sıkıcı sözlerimi hep bir anlam arar gibi dinliyordu.
Ona notu anlatmayı çok isterdim ama bir türlü cesaret edemedim...Muhtemelen delirdiğimi düşünürdü.

Matematik dersinde adı bayan Jennifer olan sarışın,orta yaşlı oldukça sinirli biri giriyordu.Diğer okulumdan farklı olarak öğretmenler daha disiplinliydiler.Matematiği çok sevmeme rağmen canım hiç ders dinlemek istemiyordu.Bu yüzden başımı cama yaslayıp düşüncelere daldım.

"Sen iyi misin?"

Sesin geldiği yöne baktım.Beyaz tenli,esmer,büyük kahverengi, gözlü bir kızdı.

"Evet." dedim gönülsüzce.

"Ben Aissa." dedi fazla tatlı bir sesle."Jake'in kuzeniyim."

Uzattığı ele bir süre bakıp elimi uzattım.

"Maggie."

"Saç rengine bayıldım Maggie."dedi.

Ben tam cevap verecekken sınıfın kapısısı açıldı.İkimizde oraya baktık.Benden daha küçük bir erkek çocuğuydu.Bayan Jennifer'ın yanına giderek kısık sesle adımı söyledi.

"Maggie Mason'u rehber öğretmeni çağırıyor."

Ben daha tepki veremeden Aissa hızla ayağa kalkıp araya girdi.

⚜KAN KIRMIZI⚜Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin