~8~

208 23 6
                                    

Amk uzaylısı
Şimdi bekle
Ohaa amk konum at gelem
Ben seni yedirmem o aç gözlüye bekle
Lisam yaa kıyamam insan der

Uyuyan güzelim
Sıçmık
Onun ne işi var orda?
Konum at acil
Ota boka çıkmıyor mu şu jungkook denen kişi sinir oluyom lan
KONUM AT KONUUUM

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aradan 10 dakika kadar bir süre geçmişti ve biz hala aptal gibi oturup lisayı iyileştirmeye çalışıyorduk ard arda titreyen telefonumu elime alığ konum attım sonra konuşmaya dahil oldum bir anda aklımdan çıkmıştı dolayısıyla söylemeyi unutmuştum biz lisa konuşsun diye çabalarken Jungook ÖKÜZÜ bana tiksinirmiş gibi bakıyordu kesinlikle benden tiksiniyordu ama umrumda mı evet hayır değil. Karşıdan gelen endişeli Tae ve SİNİRLİ? Yoongiyi görünce yerimden kalkıp onlara sarıldım.

Şimdi ise aradan geçen yarım saat sonra acıktığımızı fark etmiştik ve buraya en yakın yer bizim evdi ama Yoongi asla kabul etmiyordu bu da bana aşık kesin, herkes bana aşık hatta ben bile, harika biriyim çünkü. Neyse sonunda 7/24 açık bir market bulduk birşeyler alıp masalara geçtik.

Açtım ama çaprazımda miğdesi bulanmış her an kusacak suratlı jungkook varken yemem imkansızdı, resmen işimi zorlaştırıyordu veee beklenmedik bir hareket tae ağzıma burger sokuyordu ve yedirmekte ısrarcıydı mecbur yedim yoksa leşimi deşerdi burda.

Rose; Lisa kuzum bizde kalmak ister misin?
             Kafasını olumsuz anlamda sallamıştı

Rose; Ama kuzum sokakta mı kalacaksın olmaz öyle şey.

Jk; Zorlama kızı, bir otel ayarlarım ona.
           Yine kafasını olumsuz anlamda sallamıştı, oh olsun

Jm;Lisa bizde kalıyorsun.

Jk; Sizde kalmıyor.

Yg; Sana sorduğunu hatırlamıyorum.

Tae; Lisa'yı kurtardın şimdi yaylan bakalım.

Jk; Hayır, hiçbir yere gitmiyorum. Lisa sizde kalamaz sizin başka işleriniz vardır şimdi lisa'yı unutursunuz.

Jm; Aşkım bizim bir işimiz var mı?

Jk; Aşkınız batsın

Sessiz bir şekilde söylemişti ama ben duymuştum gülme sakın jimin yanlış anlamış sus gülme rose'ye dedim sanıyor susususus gülme

Tae; Bebeğim benim yok ama senin var mı bilmiyorum...Lisa bizde kalıyorsun sus konuşma hakkı vermedim Rose sende bizde kal Lisa için bize anlatamaz belki sana anlatır.

Rose; Tamam tae ama jennie haber verimem gerekiyor hemen geliyorum.

Tae'nin kulağına iyice yaklaşıp sessizce sadece SÖYLENMEYE başlamıştım.

Jm; Seni şerefsiz...Saçmalıklarınla beraber sikerim seni, yoongi'ler de kalayımda gör sen. Ebesini inlettiğim bok böceği varya seni eşşek sudan gelinceye kadar sikerim boş yapmayı kes götü boklu.

Geri çekildiğimde ise aptalca sırıtıyordu şerefsiz insan hatalı olduğunu bari hissettirir bok çuvalında boğul tae...Olum ben ne yaptım da bu şerefsiz ÖKÜZ jungkook bana iğrenç iğrenç bakıyor? Onu da sikeyim.

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin