~37~

131 16 0
                                    

ChimChim

Seni kıskanmadım...

Sadece benimle konuşurken başkasıyla olma iistiyorum.

Batırdım sikeyim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dağ evine gelmiştik ve oda paylaşmamız gerekiyordu fakat herkes ya tek kalmak ya da biriyle kalmak istiyordu. Kura fikrini ortaya çıkmıştı, şöyle ki ben herkesle aynı odayı paylaşırım diyenlerin adlarını yazıp çekmiştik.

Ben = Rose = Jennie

Jungkook = Taehyung

Jin = Namjoon

Lisa = Hoseok

Jisoo = Yoongi

Eşleşme böyleydi ama biz kızlarla kalamayacağımız için yeniden kura çektik.

Ben = Jungkook

Jin = Namjoon = Taehyung

Yoongi = Hoseok

Lisa = Rose

Jisoo = Jennie

Yeni eşleşme bu olmuştu ve herkes tarafından onay alınınca en güzel odaları kapmak için birbirimize girmiştik.

Kook' un uzun bacakları ilk defa işe yaramıştı en üst katta ki balkonlu odayı kapmıştı. Bu eve ilk adımımı attığım an bu odada gözüm vardı belki de ilk defa şansım yaver gitti.

Elimde ki orta boylarda olan valizimi yatağımın yanına bırakıp eşyalarımı çıkarttım. Tatil bitene kadar burda kalacağımız için odaya yerleşebilirdim. Aslında çokta bir şeyim olmadığı için kolay yerleşmiştim, arada Jungkook ile iki üç cümle konuşup susuyorduk.

Tamamen yerleşmiştik odaya birden mal beyinli odamıza pat diye dalıp arkama saklandı.

Jm; Ne oluyor ya?

Tae; Helvamı sen yap, az sonra ölücem.

Jm; Niye mal?

Tae; Jin hyung'un yatağına kıyafetlerimle yattım.

Jk; Desene kurtuluyoruz sonunda senden.

Tae; Sakın helvamı buna yedirme Jimin, geliyor saklayın beni.

Kapıyı Jin hyung hızla açıp etrafa bakındı, yatağın altına girmeye çalışan Taehyung'un kolundan tutup odadan götürdü. Bunların arasında garip bir ilişki vardı ve anlayamıyordum, sanki biz çok normaliz.

Bonyo yapmak için gerekli şeyleri ve kıyafetlerimi alıp banyoya girdim.

Normalde bizim kaldığımız oda ebeveynler için olduğundan odada banyo vardı.

Ilık bir duşun ardından kendime gelmiştim, üşümeden hızla giyinip saçlarımı havluyla kurutmaya başladım, lanet olsun kurumuyordu arka tarafları hala ıslaktı.

Açlığımdan dolayı saçlarımı önemsemeyip banyodan çıktım, odada telefonla konuşan Jungkook beni fark etmemiş ve konuşmaya devam ediyordu.

Sanki telefonumu alıp bir şeyler yapıyormuş gibi davranıp onu çaktırmadan dinlemeye başladım.

Evet evet onu dinliyordum çünkü merak ediyorum, sadece merak.

Jk; Boş bırakmayın ben yokken.

......

Jk; Onun ne işi varmış? Sürekli burnunuzun dibinde sinirleniyorum.

....

Jk; Yok yok bekleyin beni, ben olmadan olmaz.

......

Jk; Biriciğime sevgilerimi ilet bana trip atıyor.

....

Jk; Bir tanem... Aşkııım

.....

Sanırım burda karşılıklı gülüyorlardı çünkü kook hayvan gibi kahkaha atmıştı.

Jk; 14 gün sonra ordayım hadi bu günü sayma 13, gelince istediğini yaparız olmaz mı?

.....

Jk; Tamam anlaştık, kapatıyorum ben hadi öptüm.

Karşı tarafı duymasamda sevgilisi olduğunu anlamıştım, o telefonu kapatmadan odadan firlayıp aşağıya indim, Jin hyung ve Tae yemek hazırlamıştı. Bazen bu Tae'ye acıyorum ama o da fena kaşınıyor.

Herkes gelince yemekleri yiyip toparlamıştık etrafı, yavaş yavaş akşam olunca salonda toplanmış film seçiyorduk.

Jm; Çok güzel bir film biliyorum.

Jk; Konusu ne?

Jm; Bir seri katil tarafından karısı vahşice öldürülmüş ve oğlu bedensel engelli kalmış adamın hayatı. Adamın bir kaç yıl sonra oğlu kaçırılıyor babası da zihinsel engelli bir kadınla oğlunu kilometrelerce aramak zorunda kalıyor.

Jin; Oha çok iyi hadi izleyelim.

Nj; Hepsini anlattın resmen ama izlemek istiyorum, izleyelim hemen.

Ls; Adı ne bu filmin?

Jm; Adını hatırlamıyorum.

Rs; Dur bu şey...Kayıp balık memo

Jen; ciddi misiniz?

Js; Bu çizgi film, film değil.

Nj; İzlemeyi düşünmüyorsunuz değil mi?

Tae; Yoo izliyeceğiz istemiyorsanız gidebilirsiniz.

Jin; Ben gidiyorum veletler ve kızlarım, size iyi izlemeler.

Nj; Beni de bekle, bunu izleyip iq seviyemi düşüremem.

Namjoon hyung ve Jin hyung çıkarken Tae uykusunun geldiğini söyleyerek kalkmıştı aptal, az önce bu filmi izlemek istediği için Namjoon hyung'a karşı gelmemiş miydi?

Filmi başlattığımızda salonda sadece dördümüz kalmıştık ben, Rose, Lisa ve Jungkook. Gerçi o arada biriyle mesajlaşıp gülüyordu, bu kadar komik olan şey de ne? Söyle beraber gülelim balım.

Bir türlü filme ofaklanamıyordum aklıma süreli o konuşma geliyordu.

Sahi kiminle konuşmuştu?

Ah seni ilgilendirmez boşver Jimin.

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin