SANA GELİYORUM ALLAHIM, derim anneciğim hiç merak etme seeen, hatta bana oğlunu kendi ellerine vericeksin.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gitmek için kalktığımda anneciğim itiraz etmişti havanın karardığını bu saatte içkicilerin çok olduğunu ve burda kalmam gerektiğini söylemişti, ne hoş ama ben de o içkiciler grubundaydım neyse ki bilmiyordu.
Şimdi ise tuvalete gidip gizli numarayla jimin ile konuşuyordum beni anlamasın diye iyi geceler dileyip yatıcağımı söylemiştim. Tuvaletten çıkıp bize süt çıkartan kuşumun yanına gittim ne harika bir gün keşke hiç bitmese.
Jm; Jin hyung'lara söyledin mi? Merak etmesinler.
Jk; Moon bin'de kalıcağımı söylemiştim evdeyken yarın mesaj atarım...Teşekkür ederim herşey için.
Jm; Kes teşekkür etmeyi, annem var diye ağzımı açamıyorum kaşınma...Sütünü alda odaya geçelim.
Jk; Odaya?
Jm; Kaçıp gitme diye seni odama kilitleyeceğim...Şaka şaka yağmur başladı benimle yatsan sorun olur mu? Tae böyle zamanlarda yanımda yatıyordu.
Jk; Tamam yatarım. Sevgilinin yerini tutamam ama baştan diyim.
Jm; Hee kesin sevgilimdir insan kılıklı uzaylının teki.
Kahkaha atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdım, daha fazla mutfakta durmayıp aşk yuvamıza yani odasına çekildik. Sütleri içip oyunlar ve filmler hakkında konuşmuştuk ah birde kitaplar.
Sütler bitince boş kutuları alıp mutfağa gitmiştim çöp kutusuna atıp derin nefesler alıp odaya tekrardan girdim. Yatağın yanına kayıp yatmam için yer ayırmıştı kesin kalbimin sesini duyacaktı yanına yatıp gözlerimi tavana çıkarttım.
Fısıltıyla konuşuyorlar
Jm; Pişt jungkook...Kookie uyudun mu?
Jk; Hayır uyumadım Jimin. Bir şey mi oldu?
Jm; Hayır...Sana sarılabilir miyim?
Jk; Neden izin istiyorsun?
Jm; Kızarsın sanmıştım.
Hafif gülüp jimin'e doğru döndüm, sağ kolumu kafamın altına koyarken, sol kolumla jimin'in beline koymuştum.
Beklenmedik bir hareket KAFASINI GÖĞÜSÜME YASLADI KALBİM ÇOK HIZLI ATIYOR ANLAYACAK KESİN SIÇMIK. Tamam sakin olmalıyım, ne olacak ki altı üstü benimle yatıyor ve sarılıyoruz. Oh tabii birşey yok lanet kalbim hala hızlı atıyor.
Jm; Kalbin çok hızlı, iyi misin?
Ahahahahah harikayım gül bahçem harbi çiçek gibi kokuyordu ama öyle böyle değil, mal çocuğa cevap versene at bir yalan.
Jk; Sana bir sır veriyim mi?
Jm; Evet ver.
Jk; Yağmuru sevsem de şimşeklerden korkuyorum.
At yalanını sikiyim inananı Namık Kemal
YALAAAAN YALAAAAAN ÖYLE SAAAF Kİ SEVGİMİZ
KENDİME YALAN SÖYLEDİİİİİM, (böyle şarkı vardı)
Benim annem banu alkan babam kadir inanır.
Buna kim inanır aq? Kadir İnanır.
Oof ne diyorum ben ya?Jm; Bana yalan mı söylüyorsun?
Jk; Oh, hayır neden böyle düşündün?
Jm; Şimşekten korkman için fazla kalıplısın jeon.
Jk; Cüsseye göre bakılsaydı ormanın kralı fil olurdu, park.
Jm; Sen koca bir bebeksin jeon.
Jk; Senin kadar olamam park.
Jm; Parfümünü beğendim.
Jk; Parfümlere alerjim var.
Jm; Ama çok güzel kokuyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....