Tae; Ne yani şimdi sana olan aşkımı kabul mü ediyorsun? Omen tanrem, duydun mu jimin?
Jm; Sonunda benden gittiğin için çok mutluyum tae oturup ağlayabilirim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yg; Aşk...Aşk cinsiyet tanımaz ama karşında ki kişide düzgün olmalı yani karşında ki insan sana değer veriyorsa onu dinlemeli. Öyle anlamadan dinlemeden olmaz bu işler.
Namjoon; Belki de sevdiği için anlamamazlıktan gelmiştir. Anlamaya çalışarak daha fazla üzülmek istememiştir belkide ama.
Yg; Değer veren kişi bir kez olsun nedenini anlamaya çalışır ama ben göremiyorum.
Jk; Ne aşkmış ya batsın aşkta meşkte.
Jin; Görende aşık acısı çekiyorsun sanar seni.
Jk; Çekmediğimi kim söyledi?
Jm; Al işte kookie bile birini bulmuş bir ben bulamıyorum.
Tae; Ben varım ya işte aşkım.
Jk; Sen rose ile çıkmıyor muydun jimin?
Jm; Sadece arkadışız onunla...Galibaa senin kimi sevdiğini biliyorum kookie lisa? Öyle değil mi?
Jk; Lisa kim?
Jm; Babasından kurtardığın kız.
Jk; Alakası yok reis.(admininiz sevdiği adama reis diyor ağlamaya gidiyorum bb)
Tae; Ben çok AÇIM bana yemek alın.
Heheeeyt yine dört ayak üzerine düştüm olum bu gün aşırı ballıyım ha iyi ki bu tarz şeylerde çok kurnazım. Şimdi siz anlamadınız yine tabii hemencecik anlatıyorum, ruh hastası tae acıkınca ileride ki marketten bir şeyler almaya karar verdik ama kimse gitmek istemiyordu en sonunda taş kağıt makas oynayıp kaybeden iki kişi gidip alacaktı eveeeet normalde jimin bu oyunda bok gibi olduğunu bildiğim için BİLEREK kaybbettim şuan ise beraber konuşarak markete gidiyoruz.
themochie; Yaylana yaylana gidelim de onlar aç kalsın bebişim
@jjunGkook♥993 beğeni 🖋yorumlara kapalı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....