Gitmem lazım benim
Öptüm yanaklarından
Baay
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nihayet tatil gelmişti de kurtulmuştuk sonunda karne günüydü, ne öyle her gün okul okul okul anaaaa
Okuldan çıkıp bir avm'ye gitmiştik bizim tayfayla, önce beraber bir kaç mağza bakıp bir şeyler almıştık ama biz yorulunca kafeterya yerine geçip içecek aldık bir masada oturduk.
Kızlar halaa alışveriş yapıyorlardı, Yoongi yürümekten öldüğünü söyleyerek kalkıp gitmişti. Gerçi bu bile beni şaşırtmaya yetmişti genellikle gelmez ya da gelse bile bize demeden giderdi.
themochie; Ulan bana hala trip atıyor napçam?
@Taeline gerçekleri söyledim sadece...💗1,246 Beğeni 🖋️1,200 Yorum
MonLiza; Neye küstü?
+themochie; Sevgili olmadığımızı söylediğim için küstü, neymiş kardeş değil kalleşmişim.
Taeline; Kes sesini ibne, az önce 'öpsem barışır mıyız?' diyende bendim.
+themochie; Aptal yanaktan öpmeden bahsediyordum...Şimdi de ben küstüm tch tch.
+Taeline; Ya ya ben özür dilerim jimin~ah affet beni lütfen~~ valla senin tribin çekilmiyor.
T; Ohaa shipledim sizi wooaaw
U; Harbi yakışıklı bunlar lan.
P; Tanrı bizden almış size vermiş.
Vmin; BENİM AŞKLARRIIM DUYGULANDIM. TAEHYUNG AŞK İTİRAFI MI YAPTI SONDUNDA VAY BE.
•K; Yazık beyni yok galiba.
F; Düştüm dokanmayın.
Rosfunfolewer; Şaka gibi sadece iki dakika kalktık yanınızdan, biz olunca sülük gibisiniz biz olmayınca kaos.
+Taeline; Sen gel kaos neymiş görürsün.
Jenniequuen; Şimdi bunun tribi de çekilmez. Birde tribin sonu asla ama asla gelmiyor.
KimsemKimim; Vaay beee ayakta alkışlıyorum seni aşkım. Sonunda o ruh hastası anladı demek, o kadar mutluyum ki.
İsrealVMİN; Jimin oppa yapma be, kardeş yerine sevgili olun artık yaav, ömrüm sizin aranızdakini bulmakla geçti. Hayır ortaokuldan beri en büyük shipim sizsiniz.
+themochie; Aslanım boş hayaller kurma ama aaaaa hem bak ben erkek sevmiyorum belki olamaz mı?
+Kimsemkimim; Heee aşkım inandık, tüm dünya oturup sana inandık kslaçkdlaşlsö.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....