~16~

171 20 3
                                    

ANANI AMA YA ANANI SEVEYİM BU NE ŞİMDİ NEFES AL JUNGKOOK SAKİN EVE NEFES AL VER BÖYLE OHAA AMK

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ne oldu şan diyeceksiniz siz şimdi kafamı kaldırdığım an civcivim dibime girmiş olduğunu fark ettim büyük ihtimalle iç sesimle kavga edereken yüzüm daha da asılmıştı ve gerçekten ZORLA  geldiğimi düşünüyordu ki sweatshirtümün ipleriyle oynamaya başlamıştı ben ise neden yaptığını anlamaya çalışıyordum yaklaşık on dakika boyunca hareketsiz kaldığıma yemin edebilirim birden telefonlarımızın titremesiyle ayrılmıştık telefonumu alıp gelen bildirime basmam ışık hızıydı.

Ne oldu şan diyeceksiniz siz şimdi kafamı kaldırdığım an civcivim dibime girmiş olduğunu fark ettim büyük ihtimalle iç sesimle kavga edereken yüzüm daha da asılmıştı ve gerçekten ZORLA  geldiğimi düşünüyordu ki sweatshirtümün ipleriyle oynamaya ba...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeline; Sanki tek kendileri var gibi davrandılar gıcık oldum sana jungkook. Seni terk ediyorum biricik sevgilim.
@themochie
@jjunGkook

♥944 beğeni    🖋900 yorum

MonLiza;Yalnız jungkook aşırı tatlı çıkmış öhmöhm

d; Anasayfama düşmüşsünüz çok yakışıyorsunuz, sevgili misiniz?

İ; Jungkook oppa burda ne işin var? Biricik çocuğumuz seni özledi.

Rosunflowers; İkinizi birden siktiricem ben, hep bizsiz atıyonuz.

jeniqueens; Bir daha gelmeyin yanıma göt beyinliler.

Minswagİ; Umarım bunun için uyandırmamışsınızdır beni.

HhosEok; Aşk kuşum iyi misin? Ağlayacak gibisin de bazıları keyfine çok düşkün biliyorsun yanıma gelebilirsin.
    →Minswagİ; AŞK KUŞUN çok eğleniyor merak et
      →hHosEok; Sana bir şey demedim ki ben, ne bu tantana?

KimsemKimim; Iıı ruh hastasından kurtulduk bunu kutlayalım.

themochie;Lütfen beni afetme ve benden ayıl lütfen.
   →Taeline; Affettim aşkım kollarıma gel.
     →themochie; Tm ksn yşnr bkl gr

jjunGkook; Habersiz çekmende ne kadar iyi oldu ya çük uzaylı
       →Taeline; Biliyorum boklu tavşan

Al işte yaa yeminle gel beni döv diyordu piskopat ruh hastası iki hesabımdan da yorum atmıştım, biri kendi hesabım diğeri de eski okulumdan birinin hesabıydı başta ortak diye açmıştık sonra o gerek kalmadığını söylemişti ve hesap bana kalmıştı hesabı düzeltip Jimin'ciğim için kullanmaya başlamıştı.

Evde oturup oyun oynamaktan sıkılıp dışarıya çıkmıştık karşı yerdeki parka gidip çardağın birine oturmuştuk öyle havadan sudan konuşuyorduk yine, sonra konu cinsel yönelime gelmişti tabiki konuyu ruh hastası açmıştı net seviyor kahretsin.

Jk; Aşkın bir cinsiyeti yoktur.

Jm; Haklısın ama biraz garip bir şey...Orta okulda ki lee min ho bana bir şeyler hissettiğini söylediğinde çok farklı hissetmiştim.

Jk; Ne? Sonra ne oldu?

Tae; Ne olacak, çocuğu kendisinden bıktırmak için her boku yaptı ama vazgeçmemişti sonra benim sevgilim olduğuna inandırmıştıkta kurtulmuştuk.

Jk; Bir insanın duygularıyla oynayamazsınız. Bu çok iğrenç bir şey aşık olacağı kişiyi kendisi seçemez ne de olsa.

Jin; Aynısını bende söylemiştim ama bak bakalım dinleyen var mı?

Tae; Ne yani şimdi sana olan aşkımı kabul mü ediyorsun? Omen tanrem, duydun mu jimin?

Jm; Sonunda benden gittiğin için çok mutluyum tae oturup ağlayabilirim.

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin