Gizli numara
He he he kesin öyledir
Bekle geliyom yanına|
Bekle geli|
Bek|
Anladım anlayacağımı ben bbChimChim
Amk cidden ne yaşıyon yaa
İyi bb~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kantine inip rastgele bir masya oturmuştuk ben aç olmadığım için sadece çikolatalı süt içicektim ama ÖKÜZ jungkook son kalan sütü almıştı hemde SONUNCUSUNU almıştı of bende ki bu şansızlık ne tanrım? Resmen şansızlıkta doktora yapmıştım.
Hayır az önce ona çilekli sütümü verdim çöpe mi attı? Yoo elinde benim verdiğim süt vardı, o zaman niye yeni süt aldı aq? Hoseok ve Jungkook elinde ki sütlerle bizim masamıza gelip süt bana vermişti. Oha bir dakika verdiğim süte karşılık bana SÜT almıştı vaay be demek ki her öküzün içinde bir centilmenlik yatıyormuş.
Jm; Ah teşekkür ederim kook, bizimle oturmak ister misiniz?
Hs; Ben gitsem iyi olur yine de sağol jimin.
Yg; Siz oturun ben gitsem iyi olur.
Hs; Gerek yok yoongi.
Yg; Fikrini alan olmadı, balım benim dersim başladı çoktan tenefüste konuşuruz.
Jm; Tamamdır aşkım.
Yoongi yanağımdan makas alınca öpücük göndermiştim ve o gidince Hoseok ve Jungkook oturmuştu tamam çok konuşmuyorduk ama düşmanlarım da değildi sonuçta biricik kankamı Jungkook kurtarmıştı sütü açıp bir yudum alıp masaya bıraktım.
Rose; Eee susucak mıyız?
Hs; Konu bulamadım ilk defa.
Lisa; Bu arda jungkook tekrardan teşekkür ederim her şey için.
Jk; Ben birşey yapmadım.
Rose; Haha kesin yapmadın, lisa'yı kurtarıp adamı dümdüz edende bendim yani.
Jk; Konuyu kapatalım bence.
Jm; Benim biricik keltoş hocam hasta geçmiş olsuna gitsek mi?
Lisa; Bence sen gidersen adam kalp krizinden tahtalı köyü boylar.
Hs; Adama acıyorum yazık felan ama sayende nasıl eğelenceli geçiyor.
Tae; AŞKIM BENİ Mİ ALDATIYORSUN SEN? NERDEYDİN TANRI AŞKINA?
Koşarak gelen tae karşısında derin bir nefes aldım bana herkes aşıktı sonuçta tae belli ediyor diye onu suçlayamazdım, yanıma gelip sımsıkıca sarılmıştı ve kafamı öpmüştü yanıma sandalye çekip oturdu, arkasından seokjin hyung saçımı karıştırıp o da oturmuştu.
Sj; Bensiz ne yapıyorsunız veletler?
Jm; Yasını tutuyorum hyung bizi bırakıp gittiğin günden beri.
Tae; Oysa herkes öldürür sevdiğini...Ama sen diri diri toprağa verdin.
Sj; İki psikopatla yaşayamazdım daha.
Hs; O bahsettiğin psikopatlar bunlar mıydı? Vay be.
Jm; Siz nerden tanışıyorsunuz ki?
Jk; Ev arkadaşıyız da asıl siz nerden tanışıyorsunuz?
Jm; Biz anne tarafından kuzeniz, hep aynı okullara gittiğimiz için Tae'de ordan tanıyor.
Tae; Kuşum arada bize de uğra ya vicdansız köpek.
Rose; Övdün mü sövdün mü amk?
Sj; Beni herkes över tatlım, tamam gelirim size bir ara.
Lisa; Benden duymuş ol ama evleri tam bir ergen evi, hele Jiminin odası der susarım.
Jm; Ne varmış odamda? Gayet harika ve mükemmel bir odam var.
Lisa; Çalışma masanda ki dergilerin hiçte öyle demiyordu.
Rose; Ben dergiyi geçtim de karpuzun ne işi vardı yatağın başında?
Sj; Ne dergisi? Siz Jiminin odasına mı girdiniz? Oha hayret şaşırdım.
Jm; Dergi kadın dergisi bu senenin moda dergisi sırf Gigi var diye aldım. Bunlarda bir gecelik kaldılar bizde Tae'nin odası kıyafetlerle kaplı olduğu için benim odayı verdim.
Jk; Kesin öyledir. (Hafif içinden söylemişti ama ben yine duymuştum)
Jm; Bir şey mi dedin?
Jk; Hiç
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Ficção Adolescente-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....