Gizli numara
Kuzensiniz diye hatırlıyorum
Aşırı iyi biri ve havalı
Ama iyi biri seviyorum hep onunla takıl hatta
Baya iyi biri hani adam hem yakışıklı hem iyi biri yani anladın mı baya dört dörtlük~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aradan iki gün geçmiştiYine sıradan okul günümüzdü ama fazladan bir şey vardı boynum morarmıştı ve Tae'ninde kolunda tırnak izlerim vardı kapatmaya çalışmıştık ama olmamıştı off karizmam çizilmişti bile şimdiden, herkes bize bakıp aptalca imalarda bulunuyorlardı sonunda sınıfa girmeyi başardık.
Lisa; Yuuh ne yaşadınız lan siz?
Rose; Yoksa siz...Kusmamalıyım keşke okula bu gün gelmeseydiniz.
Tae; Niye aq?
Rose; Şimdi başta dinlenebilirdiniz ve kimse anlamazdı yaşadıklarınızı.
Lisa; Hani tae geldin eyvallah da jimin için zor oluyordur yürümek oturmak felan.
Rose; Jimin tae'yi siker boş yapma.
Tae; Yanılıyorsun rose'cik.
Lisa; Bak dedim ben sana jimin altta olmuş ki boynu morar-...İğrenç konuyu kapatalım.
Jm: Yuh lan ne saçmalıyonuz? Bir kere öyle birşey olsa ben üstte olurdum ama öyle bir şey olmadı azgınlar.
Rose; Ya ne oldu? Durduk yere boynun morarmış olamaz ya da Tae'nin kolu tırnaklanmış olamaz ya.
Jm; Bu salak kuş beyinli varlık boyumla dalga geçti ama baya hani, saatlerce felan, sonra bende bunu döveyim derken ayağım kaydı düşerken de koltuğun kol kısmına boynumu çarptım. Son-
Tae; Çük beyinli bayıldı sandım ama hata bende, neyse iyi mi diye bakarken kolumu tırnakladı zor kurtludum.
Lisa; Azıcık insan takliti yapın bari.
Hocanın izinli olmasıyla kantine inicektik çantamda ki sütü alıp arka sıramda ki jungkook'un sırasına bıraktım sabah sütün üzerine bir not da yapıştırmıştım birde, notta 'bana iğrenir gibi bakmayı kes çük beyinli' yazıyordu aklıma daha güzel bir şey gelmemişti.
Gizli numara
Jungkook denen herife neden sütünü verdin?
Sadece amacını merak ediyorum
Ya da ne yapmaya çalıştığınıChimChim
Açıklama zorunda değilim önemli bir şey yok.
Bana her baktığında kusacak gibi duruyordu.
Bana öyle bakmasın istedim.Gizli numara
Amk neden?
Yoksa ondan etkilendin mi?
Seni yerim|
Seni y|
Lan?ChimChim
Nesaçmalıyonaqbeyinli
Sadece bana öyle bakan birini istemiyorum.
Belki arkadaş olabiliriz diye de yapmış olabilirim.Gizli numara
He he he kesin öyledir
Bekle geliyom yanına|
Bekle geli|
Bek|
Anladım anlayacağımı ben bbChimChim
Amk cidden ne yaşıyon yaa
İyi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....