Jungkook
Öğlen arasında boş bir masaya geçmiş beraber bir şeyler yiyorduk, yanımıza gelen biricik sahte sevgilim soo-hyun ağzından iki üç küfür savurup elinde ki tepsiyi hızla masaya koydu ve yine aynı sinirle yanımda ki sandalyeye oturdu.
Se-jeong; Bana hiç öyle bakmayın valla az kaldı, Lisa'nın saçından tutup dövmeme. Hayır birde gelmiş 'nisil sivgili ildiniz bilmim imi hiç çift gibi diğilsiniz' diyor.
Eunwoo; Amacın bu değil miydi? O Lisa'yı aradan çekmek?
Moon bin; Biz hatayı en başından yaptık, gerçek yengeyle seni banyoya kilitleyecektik.
Eunwoo; Banyo ne alaka?
Moon bin; Hazır küvet var mal daha ne?
Se-jeong; Ben diyorum ki, katil olacağım. Siz küvet diyorsunuz ya şaka mısınız?
Jungkook; Basit Lisa işi, ben çıkma teklifi yaparsam sınıfta olur biter.
Se-jeong; O öyle sandığın kadar kolay değil tatlım, bizim bu kız grubunu ortadan kaldırmamız lazım.
Moon bin; O niye? Ben başta dedim oyuna gerek yoktu açılacaktın ne güzel.
Se-jeong; Farkındaysan Jimin'den bahsediyoruz, kız grubuna gelirsekte bakın Rose hanım ile çift giyinmişler. Hatta giyinmekle kalmayıp Instagram'a atmışlar.
Rosunflowers; The butterflies in me🦋🦋
@themochie💗6,628 beğeni 🖋️ yorumlara kapalı
Eunwoo; Plan şu o zaman gençler, ikiniz sürekli birbirinizin fotoğraflarını atacaksınız Instagram'a ve bende okulun itirafına yazarım.
Moon; Bende Lisa'nın moodunu düşürüyüm, bakın şimdi.
Moon bin masadan kalkıp sinirli olmaya çalışarak Jimin'lerin olduğu masaya gidip Jin hyung'un yanına oturdu konuşanlar duyulduğu için oraya bakmama gerek olmuyordu.
Moon; Görmemişin sevgilisi olmuş, ne kıymetiliymiş ya, ben ki ilkokul arkaşıyım beni böyle sevmedi.
Taehyung; Konu ne bilmiyorum ama sevgilisi ya korur tabi, ne kadar aşıklarsa bir birlerine?
Jin; Aaa öyle deme ama Tae onların ilk baharıdır şimdi.
Moon; Sizde bir gariplik var ama neyse, bak bak nasıl da elini tutuyor, çok yalnızım ben, benimle arkadaş olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....