~38~

133 14 0
                                    

Bir türlü filme ofaklanamıyordum aklıma süreli o konuşma geliyordu.

Sahi kiminle konuşmuştu?

Ah seni ilgilendirmez boşver Jimin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jungkook'tan

Odaya yerleşmiştim çoktan evet sanırım ölüm günüm yaklaştı sürekli dört ayak üzerine düşüyordum, kedinin bile dokuz canı var, buraya gelmek için motorumu gelicektim ama itirazlar sonucu bu mümkün olmamıştı.

Gelirken üç araçla gelmiştik, Yoongi'nin arabasında Jennie, Jisoo, Hoseok binmişti, Namjoon hyung'un arabasında ise Taehyung ve Lisa binmişti. Jin hyung'un arabasına ise ben, aşkım ve Rose binmiştik.

Şimdi diyeceksiniz bize ne bundan?

Ama Rose'yi araba tuttuğu için öne binmişti böylece ben aşkım ile yan yana binmiştik, oda olayıda vardı birde.

Akşam AYNI yatakta yatacaktık, şaka gibi.

Olanları bizimkilere yazınca Yoon beni aramıştı. Myungjun'u orda tek bıraktığım için bana trip atıyormuş.

Mon; Amk kertenkelesi bir dur.

Jk; Myungjun'mu o?

Mon; He ya seninle konuşmamı istemiyormuş.

Jk; Bizim okulun kızları gibi (kocaman bir ahkaha patlattım)

Mon; Biz burda nöbetteyiz yeng-

Jk; Boş bırakmayın ben yokken.

Mon; Geldi mi? Oyun diyorsun ha? Dur şeey demeyi unuttum...Bu Kai yok mu? Buraya gelmeye başladı.

Jk; Onun ne işi varmış? Sürekli burnunuzun dibinde sinirleniyorum.

Mon; Bilmiyorum ama Jimin'den dolayı dedi, alalım mı ense tıraşını?

Jk; Yok yok bekleyin beni, ben olmadan olmaz.

Mon; Daha eğlenceli olacak desene, kapatıyorum ben bir şey diyon mu?

Jk; Biriciğime sevgilerimi ilet bana trip atıyor.

Mon; Seni dinliyor demi? Bekle sen konuş...Alsana olum.

Mj; Ne var?

Jk; Bir tanem... Aşkııım

Mj; Bana değil git Jimin'ine de

(Abartılı olabilecek kadar kahkaha atmıştım kesin beni dinliyor)

Mj; Onu bunu bırakta ne zaman geliyorsun? Bu hayvana içki dayanmıyor bıktım.

Jk; 14 gün sonra ordayım hadi bu günü sayma 13, gelince istediğini yaparız olmaz mı?

Mj; Başta Kai'yi sevelim sonra partileyelim.

Jk; Tamam anlaştık, kapatıyorum ben hadi öptüm.

Mj; Kullanılıyorum resmen hadi bay.

Telefonu kapattıcağım sıra Jimin büyük bir hışımla odadan kaçtı ciddi anlamda kaçtı.

Şimdi ise kayıp balık memo izliyorduk, film bitmişti ve saatte geç olmuştu, uykuma yenik düşüp odamıza çıktık evet evet JİMİN İLE BENİM ODAM HEMDE ÇİFT KİŞİLİK YATAKLI ODAMIZ.

Üzerimi değiştirip yatağın içine girdim ve gözlerimi yavaşça kapadım.

Sabah erken kalkmıştım ve herkes uyuyordu, belki biraz temiz hava iyi gelebilirdi. Hemen banyoda işlerimi halledip üzerime siyah sweat altına da siyah pantolonumu giymiştim montumu alıp evden çıkınca derin bir iç çektim.

Seul'ün çıkışlarına yakın olan bu dağ evi ve çevresi harikaydı, bir sürü sokak hayvanları vardı ve hepsi çok tatlıları odada unuttuğum kameram olsaydı kesinlikle resimlerini çekerdim.

Biraz daha yürüyüp ormanlık yerlere geldim, ormanın içini hep merak ettiğim için içine doğru ilerledim, telefonuma uzandığımda yerinde olmadığını farkettim. Büyük ihtimalle hızla evden çıkarken unutmuş olmalıydım.

Havanın açık olduğundan saatin fazla geç olacağını düşünmüyorurum, hava çok soğuk değildi buraya gelirken biz kar yağmış olabileceğini düşünmüştük ama kar daha yoktu. Geleli iki gün olmuştu ve ben aşırı mutluydum.

Geri eve dönerken hiç bir yerde market ya yada büfe tarzı bir şey görmemiştim, adımlarımı hızlandırıp eve girdiğimde  boynuma birinin atlaması bir oldu.

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin