~14~

194 19 2
                                    

ChimChim
Aslında ne biliyor musun?
Sana bir adım daha yaklaştım.

Gizli numra
Hassiktir.
Sıçtım işte şimdi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Annem ciddi anlamda beyinsiz olmalı diyorum dün markette kiminle konuştun diye, 'markete mi gitmişim ben?'diyor, alışverişi kim yaptı diyorum 'ben yaptım ya oğlum' diyor imdaat ya gerçektende imdaat ama, hani kızmayacağım söylesene be motherım. Sonra sinirlenince niye sinirleniyorsun ee al iştee.

Bu gün Tae ile yoongi'lere gidecektik ve bunu bana daha yeni söylemişti, hemen üzerime beyaz kısa kollu bluz ve altıma da siyah kot pantolon giymiştim saçlarımı tarayıp dudak nemlendiricimi sürünce tamamlanmıştım. Aşşağıya inip tae'ye seslendim ama sesi çıkmıyordu salona gittiğimde ise koltukta uyuduğunu gördüm şeref yoksunu bana son dakika söylerse olacağı buydu, kulağına yaklaşıp avazım çıktığı kadar bağırmıştım.

Tae; EŞEKLERİN SİKTİĞİ NE VAR? OLUM İNSAN BÖYLE Mİ UYANDIRILIR? ŞEMPAZE  SURATLI YARATIK SİKSİNLER LAN SENİ AKLIMI KAÇIRDIM İBNE

Jm; Sende son anda demeseysin neyse kendine geldiysen çıkalım hadi.

   Yol boyunca tae'nin trip atmasını çekmiştim ve nihayet gelmiştik yoongi'lere. Aslında Tae, ben ve yoongi ayrı eve çıkacaktık sonra beyfendi başına geleceklere hazır olmadağını söylemişti o yüzden kabul etmemişti sonra jin hyung bizimle ayrı eve çıkmıştı başlarda çok güzeldi her şey, mesela jin hyung ev işlerini yapıyordu bizde güzelce yatıyorduk sonra bize işler vermeye başlamıştı bizde kaytara kaytara, yarım yamalak yapıyorduk ve bir gün başkalarıyla ayrı eve çıkacağını söylemişti o günde son gün olmuştu, tae o oda da tek kalınca bir yatağı atmıştık, oda bu yüzden daha genişti, Jin hyung gelmesiyle tamamlanmıştık.

 Aslında Tae, ben ve yoongi ayrı eve çıkacaktık sonra beyfendi başına geleceklere hazır olmadağını söylemişti o yüzden kabul etmemişti sonra jin hyung bizimle ayrı eve çıkmıştı başlarda çok güzeldi her şey, mesela jin hyung ev işlerini yapıyordu b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

themochie; Jin hyung yemek diyor, yoongi tabiki uyumak diyor, Tae ise içelim diyor. Hepsi kavga ederken ben de  böyleyim.
@Taeline
@Minswagİ
@ wwhSeokjin

♥890 beğeni     🖋795 yorum

Taeline; Dediğim çok mantıklıydı benim sonuna kadar arkasındayım.
    →Minswagİ; Derdimiz yok bir şeyimiz yok niye içelim amk
          →Taeline; Eğlencesine hayatım.

wwhSeokjin; Bir daha size yemek ısmarlama düşüncesi bile aklımdan geçerse siksinler beni.
   →Taeline; O halde hazırlan bebek.
      
KimsemKimim; GENÇLER BİR RUH HASTASI ARAMIZDA TANIŞTIRAYIM @Taeline
     →Taeline; Leşini deşerim kimsin aq sen?
       →themochie; Yine mi sen aw?
        
MonLiza; Bizi çağırmayın zaten amk kurtları.

jeniqueens; Arkada ki seok jin hyung der susarım ayrıca hani BİZİ DE ÇAĞIRIR İNSAN.

jichukm; Demek ki şerefsiz insan...Şerefsiz insaan her şeyi yapabilir.

Rosunflowers; Yine yeniden bizsiz konuşmayın lan bizimle....

w; Gençler fotoğrafa fazla bakmayın dün benim yanımdaydı binlerce kez özür diledi de anca affettim ondan bu kadar mutlu. Seni seviyorum hayatım@themochie
   →Taeline; Ahh seni şizofren benim sevgilim hakkında konuşma siktiririm seni şimdi sus!

KimsemKimim;Ah acıyorum beyini gelişimeyen insanlara @Taeline senin sevgilin yok ki, senin sevgilin yok beni çıldırtmak mı istiyorsun sen? SİZ ALT TARAFI ARKADAŞSINIZ.
     →themochie; Sanane ki bundan

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin