Jimin
Evden çıkmayı hiç istemese de sürüklenerek okula gidiyordum, tae sağolsun kolumu bir an bile bırakmadı.
Of dün okula gitmedim hastayım diye meğer o da gelmemiş, bilseydim dün giderdim bu gün gitmezdim.
Ben ne yapsam da bu günü atlatsam?
Acaba tebeşir tozu yesem acillik olur muyum? Ya yanlışlıkla ölürsem? Kafamı duvarlara vurasım var.
Sıram da uyuyormuş gibi yaparsam en azından bir süre kaçarım.
Ya şey biz o tatile geri dönemez miyiz? Gözlerimi bir açsam hop o tatile geri gitsek, belki gerçek olur.
1-2...3
Ee hâla burdayım ben, acaba Selena'yı bulup ben kurtarsaydım bana bu gücü verir miydi? Ooff ne diyorum ben?
Rose; Ya kime diyorum ben?
Jimin; Ha ne var? Ne oldu?
Lisa; Gerçekten iyi olduğuna emin misin Taehyung?
Taehyung; Aslında dü-
Jimin; Ben yokum öldüm.
Kantinde oturduğumuz, bekle ne ara oraya oturmuştuk biz? Her neyse, masamıza Jeon Jungkook geliyordu ve bende ondan kaçtım. Şimdi ise Jin hyung'a hasta olduğumu konusunda ikna ediyordum, eğer inanırsa Taehyung'a der o da eve gitmeme izin verirdi.
Jimin; Ya valla bak hyung hiç iyi değilim, ya ben ölsem hiç vicdan azabı çekmez misin?
Jin; Kaçmak için başka bahane bul, ayrıca turp gibisin.
Jimin; Ha? Ne? Ne kaçması? Kim? Kim kaçıyor? Ben mi?
Jin; Ah Jungkook geli- Jimin?
Yine kaçmıştım...
Tom ve Jerry gibi olmuştuk, ben kaçıyordum o ise kovalıyor.
Derste kesin ona bakıyım diye kalkıp fizik sorusu çözdü yetmemiş gibi İngilizcede konu anlatmıştı evet evet sınavdan 04 alan Jeon Jungkook İngilizceden bir koca konuyu anlatmıştı, başka açıklaması olamaz.
Tuvalete gizli gizli gidiyordum, oturup halime hem ağlıyasım hem de gülesim geliyor.
Daha öğlen arasına yeni girmiştik üstelik, boş bir masaya geçip bizimkilere beraber yiyorduk.
Herşey yolunda gitse de bizim masaya Moon ve Eunwoo oturmuş aralarında bir şeyler konuşup Jungkook ve o çakma Jennifer Lopez bozuntusunun masalarına bakıp gülüyorlardı.
Moon; Ya ya dinleyin, dün bu ikisini bastık.
Eunwoo; Güya bak güya ramen yemişler.
Rose; Eee ne var bunda yiyemezler mi?
Moon; Yoo yiyebilirler...Dudakları şişmiş ve kızarmıştı, hemde ikisinin birden.
Yoongi; Kibarca söylüyorken susun bence.
Moon; Niye anlamadım?
Eunwoo; *kısık olsada duyulabilecek şekilde fısıldar* Gerizekalı Lisa var.
Önce Lisa arkasından Rose onun arkasında Taehyung gidince daha fazla duramadım elimde ki chopstickleri masaya sert bir şekilde bırakıp oradan ayrıldım.
Yangın merdiveninden gelen seslerden orda olduklarını anladım tam kapıyı açıcaktım ama lisa'nın konuşmaları dikkatimi çekti.
Lisa; Canım yanıyor ama...Mağdem sevmiyordu ne diye ümit verdi? Oyuncak muamelesi yaptı resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....