~18~

167 21 0
                                    

themochie; Yaylana yaylana gidelim de onlar aç kalsın bebişim
@jjunGkook

♥993 beğeni       🖋yorumlara kapalı

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

BANA BEBİŞİM DEDİ BEBİİİŞŞİİİİM DEDİ RESMEN AĞZINI GÖZÜNÜ MINCIRMAK İSTİYORUM BÖYLE O YUMUŞACIK YANAKLARINI ISIRMAK İSTİYORUM.

NEFES AL KOOK NEFES AL!!!!!

Jimin beni paylaşınca ufak bir şok geçirmiş ama durumu kurtarmak adına gülümsemiştim ve sonunda markete gelmiştik bizimkilerin istediklerini ve istediğimiz şeyleri sepet koyup kasaya gitmiştim o sırada Jimin de dışarıda ki masaların birine oturmuştu aklıma sinsice bir plan geldi hehehheyt telefonu elime almıştım.

Gizli numara
Iııım
O fotoğrafta ne acaba?
O ruh hastası bitti birde bu tavşan mı çıktı?
Bana
Cevap
Ver
Park
Jimin

ChimChim
Yine açıklamak zorunda değilim ama açıklayım.
O fotoğrafta ki bir arkadaşım ve ayrıca çokta tatlı biri.
Şimdi yaylan.

Gizli numara
Ağlamaya gidiyorum
Birde tatlı diyorsun püüü
Neresi tatlı acaba?

ChimChim
Mesela sesi çok güzel sonra gülüşü çok tatlı sonra düşünce yapısı çok iyi
Yeterli mi?

Amk resmen gel beni öp diyor ah bana bir şeyler oluyor kalbim yanıyor. Kasada ki adama parayı ödeyip poşetleri aldım ve koşar adımlarla hayatımın yanına gittim.

Şimdi ise poşetleri ben taşıyordum böylece ne kadar güçlü olduğumu gösteriyordum başlarda "Sen misafir sayılırsın ben taşırım" demiş olsa da itiraz etmiştim. Hayallerimizden, hedeflerimizden ve gelecekten konuşuyorduk, aah bebeğim ben senin zaten her şeyini biliyorum ama olsun SENDEN duymak ayrı sonuçta.

Yavaş yavaş parka yaklaşmıştık yanlarına gidip aldıklarımızı masaya koyup bir köşeye oturmuştum. Hem yiyip hemde hafif somurtmaya devam ediyordum ÇÜNKÜ BU RUH HASTASI JİMİN'İME AŞIRI YAKINDI yoo asla beni rahatsız ediyordu etmiyordu ortaya atılan fikirle şişe çevitmece oynayacaktık.

Nj; Tae ve Jungkook, Tae sen soruyorsun Jungkook sende cevaplıyorsun.

Tae; D? C?

Jk; Bizde yalan yok sor.

Tae; Herkesten sakladığın bir sırın var mı? Varsa anlat.

Jk; Tamam itiraf ediyorum...Yaklaşık bir aydır yeniden motor kullanıyorum.

Nj; Aptal beyinli onu kullanmayacağına yemin etmiştin. En son başına neler geldi gördük.

Jin; Ya o motor yüzünden ölüyordun kahbe ne demek tekrardan kullanıyorum?

Jk; Daha sonra konuşsak? O zaman devam ediyorum şişeyi tekrardan çevirdim. Yoongi ve Namjoon hyung.

Nj; D? C?

Yg; Doğruluk.

Nj; Olsaydı bir sevgilin, onu aldatır mıydın?

Yg; Kesin şu saçmalığı artık!

Jk; Cevap vermek zorundasın.

Yg; Cevap mı? Cevap mı istiyorsunuz? Alın size cevap...Hayır tabiki aptallar, beni ne sanıyorsunuz acaba?

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin