~29~

154 17 0
                                    

Jm; Ne kadar kötüsün...Ona yiyecekmişsin gibi bakınca ciddi olduğunu düşünmüştüm hain.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kardeşi yemeğin hazır olduğunu söyleyince odasından çıkmıştık, normalde yemek yemeye gelmemiştik tabi ama bayan Park 'olmaz öyle şey siz çok zayıfsınız üflesem uçarsınız' ve 'yemekten sonra konuşmam sizinle' demişti acıktığımız için ve tribini çekmeyelim diye kabul etmiştik.

Harika yemeklerin nerdeyse yarısını yiyiyebilmiştik bayan Park ZORLA iki oğlunun ağızına yemekleri tepiştiriyordu, onlara gülerken 'çok güldün al bakayım' diyerek benimde ağzıma yemekler tıkıyordu.

Anne olmak böyle bir şey mi? Keşke gitmeseydin anne belki bizde böyle olabilirdik seninle, ben yemesem bile ellerinle yemekler yedirirdin bana, geceleri şimşekten korktuğumda bana sarılırdın belki, benim annem olmayı hiç mi istemedin?

Kafamı iki yana sallayıp kendime gelmeye çalıştım üstün oyunculuklarım sayesinde dolmaya başlayan göz yaşlarımı sakladım ve bir şey yokmuşçasına anın tadını çıkarmaya odaklandım.

Nihayet bitmişti yemek jimin toplarken bende ona yardım etmiştim odaya geçmiştik şimdi ise aptal kardeşi bana yürüdüğü oğlanı ama ona bakmayışını anlatıyordu ah kıyamam ben sana İNŞ ABİNDE BANA YÜRÜR. Kardeşi odadan çıkınca içeri annesi geldi ve bizi yanlız bırakmak adına aşk kuşumda çıkmıştı aşırı gerildim sakin ol jungkook alt tarafı sevdiğin adamın ANNESİ ile odada YALNIZSIN eheheh

Olanları ona anlatabileceğimi, anlatırsam rahatlayacağımı ve daima onda sır olarak kalacağını söylemişti aslında pek anlatacak bir şey yoktu. "Şeref yoksunu annem ben küçükken bırakıp gitmişti küçükken anne özlemi çekmemiştim çünkü babam bir kez daha evlenmişti, üvey annem bana çok yakın davranmıştı beni hiç oğluyla ayırmazdı çok iyi hatırlıyorum oyuncak kavgası ederken beni savunmasını. Sonra bir gün bana gerçekleri anlattılar yani o kadının üvey annem olduğunu felan.

Gerçek annem karşıma çıkmıştı ben 10 yaşıma bastığımda ise tekrardan gitmişti. Babamın dediğine göre annemin babası yani dedem bu evliliğe hep karşı olmasıymış ben doğmuşum o gün dedem bize gelip bu olaylardan kurtulabileceğini söylemiş. Galiba çok zenginlermiş ve annem babamla evlendiği için para bile vermiyorlarmış annemde o zengin hayatını özlediğinden dolayı o gece bizi terk etmiş.

Daha sonra dedem beni bulmuş ve yanına almak istemiş ancak babam izin vermemiş. Dedemde annemi görürsem geleceğimi düşünmüş ve annemi göndermiş annem beni görünce bir kaç gün duygulanmış ve doğum günümün sabahı yine gitmişti.

Dediğim gibi pek bir şey yok ama onun adı bile geçsin istemiyordum, o hiç Jeon soyadını hak etmedi. Şimdi ise Busan'da kendine bir aile kurmuş bana yapamadığı anneliği diğer çocuklarına yapıyor."

Olanları anlattığımda ise müstakbel annem çok komik tepkiler vermişti 'Annelik sınavı olmalı, onu bir elime geçirirsem fena olur, hii bir kez değil iki kez yapmış bu edepsizliği,zilliye bak sen keşke karşıma çıksa da ayağımın altına alsam, ne anlar o zengin, şımarık, süslü püslü kadın anneliği' bir de şey var ' bok yiyesice'

Bana 'anne diyebilirsin' dedi banaa birde şey dedi 'sen benim üçüncü 0oğlumsun  Jimin kız olsaydı seninle evlendirirdim' tek sorun ve Jimin erkek ama olsun bunu demişti yanii beni beğenmişti SANA GELİYORUM ALLAHIM, derim anneciğim hiç merak etme seeen, hatta bana oğlunu kendi ellerine vericeksin.

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin