~15~

182 21 5
                                    

KimsemKimim;Ah acıyorum beyini gelişimeyen insanlara @Taeline senin sevgilin yok ki, senin sevgilin yok beni çıldırtmak mı istiyorsun sen? SİZ ALT TARAFI ARKADAŞSINIZ.
     →themochie; Sanane ki bundan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jungkook'tan

Sikik ibne kendisini Jimin'ciğimin sevgilisi sanıyor ruh hastası manyak herif, aslında aklıma on numara taktik var ama bunun için grubun beyni olan Namjoon hyung gerekiyordu.

Plan basitti şimdi Namjoon, hyung Jin hyung'a mesaj atacaktı, herkes biliyordu ki Jin hyung bizimkine aşıktı o yüzden gelmemizi teklif edecekti, bizde oraya gidince ben sanki gelmek istemiyormuşum da ZORLA getirilmiş gibi davranacaktım.

Planım tıkır tıkır işliyordu, beklenen mesaj gelmişti konumuyla beraber, mekan yoongi'nin eviydi her ne kadar at kafalıya gelebileceğini iki arkadaş olduklarını anlatsakta gelmek istememişti mal herif.

Araba durunca içinden inmiştik nefesimi kontrol ederek anında otuz iki diş sırıtmamı sonlandırıp somurtmaya başlamıştım, arabadan inip kapıyı kapatmıştım son kez giydiklerime bakıyordum. Yırtık kot pantalonun üzerine beyaz bir tişört ve üzerine siyah bir hırka giymiştim. Hafif ama harika bir makyaj ile şahane gözüküyordum saçlarımın önünü az bir şey karıştırıp 'doğal' görüntü vermiştim, sweatshirtün kapşonunu kafama geçirip ağaç olan Namjoon hyung ile beraber evin kapısına doğru ilerledik kapının ziline basıp açılmasını bekledik.

Kapı yavaş yavaş açılımıştı jimin'ciğim kapıyı açmıştı tanrım sana geliyorum alma beni. Sorar gözlerle Namjoon hyung'a ardından da bana baktı sonra anlamış gibi gülümsemişti kapıyı daha da açıp içeri geçmemizi sağlamıştı, resmen ölüyordum şuan kalbim yere düşmese bari.

Jm; Hoş geldiniz gencolar.

Yg; Hege gençler

Tae; Selam.

Jin; Ah hoşgeldiniz biriciklerim, Jungkook geleceğini sanmıyordum şaşırtıyorsun beni kerata.

Jk; Uyumayı tercih ederdim ama el mahkümuyuz hoş buldum.

Nj; Hoş bulduk beyler.

Hehehe harika gidiyordu planım, Tae neden sürekli müstakbel karım ile sarmaş dolaş? Acaba gerçekten de çıkıyorlar mı? Yok lan saçmalama öyle bir şey olsa Hoseok hyung derdi.

Ya o da bilmiyorsa? Her boku bilen bunu mu bilmeyecek? Çıkmıyorlarsa ne olacak amk?Ona açılacak mısın sanki? Sanane acaba sussana sen hem birden pat diye olmaz o işler ya nasıl olur çük beyinli? Başta yakın olmalıyız ki tanısın beni iyice ondan sonra o işler.

İç sesimle olan kavgamı bölen şey biraz kötüydü. Çünkü dibime kadar giren o bebeksi suratıyla bana bakan Jimin'i beklemiyordum. Amk kim bekler zaten? Kafamı hemen yere eğip moodumu düşürmüştüm ki zaten iç sesim içine etmişti.

ANANI AMA YA ANANI SEVEYİM BU NE ŞİMDİ NEFES AL JUNGKOOK SAKİN EVE NEFES AL VER BÖYLE OHAA AMK

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin