Telefonu uçak moda alıp cebime koydum ağladığım için ıslanan yüzümü silip kaskı tekrardan elime aldım tam takıp gidecekken arkamdan tanıdık bir ses duydum.
X; Jungkook?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jimin'denGizli kişin beni aramasıyla dışarı çıkmıştım aklıma gelen ilk şarkıyı söylemiştim ama ezbere bilmediğimi sonrada fark ettiğimde çok geçti, yolda yürürken biri dikkatimi çekmişti motorlu ve ağlayan biri.
Yüzünü görmeye çalışıyordum biraz uzağımdaydı, gizli kişiye bir arkadaşımı gördüğümü söyleyince telefonu kapatıp bana mesaj atmıştı. Mesajı şimdilik önemsemeyip o motorcunun yanına gitmiştim tanrım o jungkook'tu, biraz daha yanına gitmiştim aramızda on adım kadar bir mesafe vardı, gitmek için kaskı taktığında daha fazla duramadım.
Jm; Jungkook.
Arkasını dönüp kaskı çıkarttı haklıydım ağlamıştı kesin.
Jk; Jimin? Burda ne işin var?
Jm; Bir arkadaşımla konuşuyordum daa sen ağlıyor musun?
Bunu demele daha çok ağlamıştı resmen karşımda bir bad boy ağlıyordu ama çocuktan farkı yoktu bu haliyle ne diyon aq kendine gel ağlıyor ya ne yapıyım? Annen sana ne yapıyorsa onu aptal balık.
Yavaşça yanına gidip destek amaçlı sarılmıştım beline benim bile gözlerim dolmuştu oturup ağlayasım vardı. Kook kollarını boynuma dolayıp ağlaması hıçkırıklara dönmüştü.
Jm; Seni bu kadar ağlatan şey ne? Seni bu hale getiren kim? Ağlama demeyeceğim sana ağla ve içini dök aksi takdirde hep içinde kalacak.
Hıçkırıkları arasında konuşmaya çalışmıştı ama dediği şey anlaşılıyordu.
Jk; O-o j-jimin, h-herk-kes gibi b-bı-rakıp g-itt-i beni.
Bir kızdan mı bahsediyordu? Eğer sevgilisi olsaydı bilirdik ki biz. Ya söylemeye gerek duymadıysa? Saçmla elbet yanında görürdük, peki okuldan değilse? O zaman adı geçerdi.
Jm; Kim? Jungkook kim bıraktı seni?
Jk; A-an-nem
Hassiktir...Sormaz olaydım.
Jm; Tamam...Tamam geçti ben varım artık yanında, hyunglar var, sizinkiler var.
Belinde ki ellerimle sırtını sıvazlıyordum tamam daha önce onunla sarılmayı hayal etmiş olabilirim bir sürü kez ama böyle değil.
Jm; Seni biriyle tanıştırmama izin verir misin? O sana iyi gelebilir belki, çok iyi dinleyicidir kendisi, hem bana harika geldi bu güne kadar.
Jk; Gerçekten mi? Acılarım geçicekse olur.
Jm; Geçer tabiki Park Jimin sözü.
Belinde ki ellerimi çekince o da kollarını gevşetmişti ama hala yakındık hemde bayaaa yani, ellerimi yüzüne çıkarttım ve göz yaşlarını silmeye başladım gözlerini kapatırken birer damla daha yaş akmıştı hemen onları da sildim.
Elimle karşı binayı gösterdim, orası ona çok iyi gelecekti bunu şimdiden anlamıştım.
Jm; Sakinleştin mi?...Gel hadi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....