jjunGkook; Valla bir şey yok hyunglarım alt tarafı arkadaşlarlayım
→WwhJin; BANA BAK EVE SARHOŞ GELİRSEN YİNE KARIŞMAM.
→Kmnjn; Motor yok motor yok.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hayır ne abartılar ki alt tarafı eski okuldan çocuklarlayım, aslında hepsi çok iyiler ama bir araya gelince azıcık kuduruyorduk o kadar.
Yoon; Sizinkiler yine olay çıkartmasın?
Jk; Yok be, ne olayı sanki ben bebeğim.
Mj; Onlara göre hala bebeksin. Ne yani oturmaya mı geldik? İçkiler benden.
Jk; Eeh uzun zaman oldu bir zahmet.
Yoon; Abartma lan alt tarafı 1 yıl olucak...Baya olmuş buluşmayalı bee
Mj; Sıçmık ulan ben size demeyi unuttum, bu bizim yer var ya, uzun zamandır gitmediğimiz için oraya başkaları dadanmış tam da diğerlerinden kurtulduk derken şimdi de o ihtiyarlar çıktı.
Yoon; Sikilmeyi tercih ederim de yine vermem, hayır ölüyorduk lan birde orda...Hayatta yanlarına bırakmam baştan diyim.
Jk; Bize karşı bir sülale vardı ölmediğimize şükredin ayrıca onlara bırakıcağımızı kim söyledi? Topnun çüklerinden tavana asarız olur biter.
Masaya gelen içkikelerle giden konuşmamız eğlenceli hale geliyordu, özlemiştim bunları başımız beladan kurtulmasada güzel zamanlar geçiriyordum. Acaba jiminciğim aşk kuşum beni bu halimle görse ne düşünür? Beni sever mi bir gün? Olanlar aklıma gelince derin bir nefesin ardından biten bardağımı tekrardan doldurdum.
Ayakta duramayacak kadar sarhoştuk hepimiz ve kararlıydık bizim mekanı almaya, biz orda tanışmıştık, orda ölümüne kavga etmiştik. Kolay kolay veremezdik orayı, dünkü boklara bakın elini kolunu sallaya sallaya gelmişler bura bizim diyorlar hadi yaa.
Mekana gelmiştik eski püskü bir yerdi duvarlarda çeşit çeşit grifitti (inş doğru yazmışımdır) vardı, karşıda duran yaklaşık 20-25 yaşlardına 9 kişilik grup halindeki adamlar oturup içiyorlardı, daha ne olduğunu anlamamışlar olacak ki bağrıp üzerlerine atladığımızda yeni anladılar. Bizim iki mal güzelce dövüp düvülüyolardı ama ben kolay lokma değilim. İlk adamın karnına bacağımı ve sırtına da dirseğimi geçirip bir kenara itmiştim, o sırada elinde metal sopayla gelen adamın eline ayağımla vurmuştum böylece metal sopa yere düşmüştü, adamın elinin kırıldığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Onunla yumruklaşırken biri bacağımı tutup beni yere sermişti yüzümü korumayı başarsam da diğer yerlerime tekmeler yiyordum. Sonunda ayağa kalkıp bunları yere serdim ve bizimkilere yardım ettim böylece karşımızda son 2 kişi kalmıştı onlarda korkup kaçmışlardı, sarhoş olduğumuzdan orda bir yerlere kıvrılıp yatmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....