Kana hesap mı vericem it?
Haklıyım çünkü.
Hayır değilsin.
Öyleyim.
Hayır.
Evet.
Sana yalan borcum mu var?
Evet
Haksızsın kes şimdi bizimkiler anlayacak.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
themochie; Aptal sen kendi üstünü değil, çocuğun üstünü çıkartıcaksın
@jackJack♥998 beğeni 🖋975 yorum
jackJack; Sen üzerini çıkart dedin ama ben ne yapayım?
→themochie; Salak üzerini mi çıkart dedim ben? Çocuğun üzerini çıkart dedim.Rs; Göz yaşım pıt, kalbim çıt...Bu enayi bakamayacağını biliyordum iştee, bende geliyorum.
→Taeline; Uç ama lütfen bak delirmek için çok gencim.MonLiza; Jackson'un koca bebek olması möaösöödös
jenqueen; Ulan doğruyu söyleyin Tae yaşıyor mu? Üçünüz de bebeksiniz, Tae'yi öldürmüş olabilirsiniz.
KimsemKimim; Ruh hastası bitti, tavşan bitti, şimdi de bu yavşak mı çıktı? DELİ EDİYPRSUN BENİ SADECE NORMAL BİRİ OLAMAZ MISIN?
→m; Oppam yavşak değil, düzgün konuş!!
→l; Tae aşkım ruh hastası değil, sensin o ruh hastası, ayrıca SANANE Jimin'e karışma hakkın yok senin
→w; Benim kocam gay değil o bana aşık kendine gel.jjunGkook; Wtf? O çocuk kim?
→jackJack; Bizim kızımız msösödö
→themochie; Komşumuzun çocuğu oğlan kaşını yarmış kızını bize bıraktı.Taeline; İki adet koca BEBEK, bir adet aşırı tatlı bebek ve bir adet kızgın bebek ile ölüme gidiyorum baay.
→SwagMin; Bu yolda yalnızsın dikkat etme
Y; Wooaaw jackson değşl mi bu? Hani okçuluk kursunda başkan olan? Hanii jimin'i seven?
→u; Koca bir siktir, bu o.J; Kusuyorum Jimin bir gay.
H; Miğdemi bulandırdınız, iğrençler.
T; İkisiyle aynı okulda olduğuma inanamıyorum.
KimsemKimim; Jimin'ciğimi rahat bırakın aq ibneleri!!!!!
→swagMin; Sanane lan ibne
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jikook Schol
Teen Fiction-Oturabilir miyim? +Başka yer mi yok? -Yerime oturuyorsun... +.....