~22~

166 19 3
                                    

Beklenmedik bir şey yapmıştım ona sarılmıştım, o an çok duygusal bir andı ve ben dayanamamıştım. Eğer sarılırsam tüm gerçekler yaşanmamış olurdu diye düşünmüştüm.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O gün eve gitmeye yüzüm kalmamıştı bende annemlerin yanına gitmiştim sorunsuz bir gece atlatmak için ayak üstü 40 takla atmıştım. Bir yalan bir yalanlar oof görmeniz lazımdı.

Şimdi ise babam beni okula bırakıyordu dün gitmemiştim hastayım demiştim ve aptal kardeşimle uğraşmıştım arabanın okulumun önünde durmasıyla babama teşekkür edip arabadan inmiştim yavaş yavaş sınıfa doğru yol aldım.

Kapıyı açıp içeri girdiğim de tüm gözler üzerimdeydi Tae ile göz göze gelince hiç uyumadığı ve ağladığı anlaşılıyordu. Çantamı bıraktığım an sınıftan çıkmıştı. Benim yüzümden bu haldeydik tüm arkadaşlarımı kaybetmiştim, arkasından gidip koridorda ismiyle seslenince arkasını döndü bende koşarak ona sarılmıştım.

Bizimkiler alkış tutarken ikimizde ağlamaya başlamıştık, yanda duran Yoongi ve Jin hyung'a dönüp binlerce kez hepsinden özür diledim çünkü fazla abarttığımı biliyordum. Sadece nedenini sorabilirdim. Okulun zili çalmasıyla dağalmıştık Tae ile el ele sınıfa girip sıraya oturmuştuk resmen liaeli sevgililer gibiydik, öğle yemeğinde arada birbirimize yediriyorduk tabi bizimkiler kıskanıyorlardı, triplerini çekmeyelim diye onlarada yedirmiştik derken bir gün daha böyle bitmişti.

Jungkook'tan

jjunGkook; Birileri demiş kral öldü şimdi söyleyin kral geri döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jjunGkook; Birileri demiş kral öldü şimdi söyleyin kral geri döndü...

♥978 Beğeni      🖋 885 Yorum

WwhJin; Sıçarım ağzına çabuk eve gel.

Kmnjn; Tahmin ettiğimi yapmış olamazsın demi jungkook?

dnaYoonS; Bir daha gidersen sikeriz seni.
   →jjunGkook; Aslaaa

JungHos: Bu sefer arkanı toplarsam şerefsizim.

MonLiza; Woaw bana bir şeyler oldu.

jjunGkook; Valla bir şey yok hyunglarım alt tarafı arkadaşlarlayım.
    →WwhJin; BANA BAK EVE SARHOŞ GELİRSEN YİNE KARIŞMAM.
          →Kmnjn; Motor yok motor yok.

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin