~26~

147 14 0
                                    

Koltuktaki ceketimi alıp bir hışımla evden çıktım otoparktaki motoruma ilerleyip kaskımı taktım. Anneymiş ne anne ama? 7 yıldır arayıp sormayan bir anne. Başıma bir bok gelirse siklemeyen bir anne, ne hoş ama değil mi? Motora atlayıp bir yerlere doğru gitmeye başladım. O an tek istediğim uzaklaşmaktı eskiye dönmek bile istemiyordum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gizli numara
Aşkım
Nasılsın?
Konuşmaya ihtiyacam var.
Benimle konuşmana ihtiyacım var.
Sana ihtiyacım.
Mesajları üsten okuduğunu biliyorum.
Arasam seni bana şarkı söylesen?
Lütfen.

    Telefon numarasını yazmıştım gizleyerek aradım ve  motora yaslanıp telefonu kulağıma doğru götürdüm, jimin bana sakin olmamı söyleyip yanındayım diyordu birden sesi gitti sonra derin bir nefes almıştı hıçkırıklarımı duymasın diye ağzıma koyduğumu eli yavaşça çektim, tekrardan sesi duyuldu.

Please just tell me you're alright
Lütfen bana iyi olduğunu söyle

Are you way up in the sky?
Gökyüzünde yükseliyor musun?

Laughing, smiling, looking down
Gülümsüyor, gülüyor, aşağı bakıyor

Saying, "One day we'll meet in the clouds"
"Bir gün bulutlarda buluşacağız" diyerek

Up in the clouds
Bulutların üstünde

No one I knew stood half as bright as you
Tanıdığım hiç kimse senin kadar parlak değildi

Yine sesi gitmişti bir süre öylece bekledim ve yine o harika sesi duyuldu.

Jm; Ah üzgünüm şarkıyı tam bilmiyormuşum...Biraz daha iyisindir umarım, anlatmak isterden yanındayım. Şimdi kapatmam gerekiyor bir arkadaşımı gördüm o da senin gibi iyi değil.

Telefonu kapatıp mesajlara girdim biraz bekleyip ne yazacağımı düşündüm.

Gizli numara
Teşekkür ederim jimin
Sesin bana huzur verdi
İyilik perim misin?
Seni seviyorum.

Telefonu uçak moda alıp cebime koydum ağladığım için ıslanan yüzümü silip kaskı tekrardan elime aldım tam takıp gidecekken arkamdan tanıdık bir ses duydum.

X; Jungkook?

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin