~2~

399 28 4
                                    

NOT= Chaeyoung'a rose diye yazıcam ismi çok uzun bazen yazarken yazmaya üşeniyorum ehehehe
Birde vote ve yorum atarsanız ne mutlu banaaa iyi okumalaar
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Biz sınıfa geçerken onlarda koridorun en sonunda ki sınıflarına gitmek için ayağa kalkıp sınıflarına doğru yer almışlardı ehehehe bu gün çok eğelenecektik tae ile şimdi bir küçük süprizimiz var keltoş hocamıza yerime geçicektim ki başka biri oturuyordu (?) kim lan bu...Uzun adam? Oha cidden çok uzun uzaylı taeden bile uzun tanrıım koru beni bu devden.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Boğazımı temizleyip dikkatini çekmek için iki üç defa öksürdüm bakmadı bile, bay hulk işte ne bekliyorsam bende? Ellerimi masaya hafif hızlı koydum beni hala fark etmemişti bay hulk derin bir nefes daha alıp birazcık daha yaklaştım.

Jm; Pardon...Oturabilir miyim?

X; Oturmak için benden izin almana gerek yoktu geç otur.

Jm; Eee o zaman, senin bir şey yapman gerekmiyor mu?

X; Ne gibi?

Jm; Kalkman gibi.

X; Neden?

Jm; Oturucam da.

X; Oturacak başka yer mi yok?

Jm; Var mesela karşıda ki yer boş.

X; İyi işte git otur oraya.

Jm; Ben değil sen oturucaksın!

X; Hayır niye ben oturuyorum? Git sen otur.

Jm; Yalnız şey burası benim yerim.

X; O zaman başta niye demiyorsun acaba?

Jm; Ha şimdi suçlu ben mi oldum?

X; Evet

   Şeytan diyorki çarp bir tane ağzının ortasına bir tane böbreğine bir tane burnuna bir tane gözüne bir tan- WOOW TANRI BİR BOY VERMİŞ GERİSİNİ KOY VERMİŞ BU NE BE BU NASIL BİR UZUNLUK SANIRSIN 1.81 HEY MAŞALLAH kendine gel kızların hayali olan park jimin sırama oturup taetae ile konuşmaya devam ediyordum.

İçeri biricik canım hocam girdi ayağa kalkıp herkesi susturdum ardından hacamın sandalyesini çekip oturmasını sağlamak istedim ama son anda sandalyeyi ayağıma koyacağımı görünca sandalyeyi başka yere çektim birden ayağıma hoca düştü ve bütün sınıf kahkaha atmaya başlamıştı.

Jm; Hocam ne yapıyorsunuz? Ayağıma kapanmanıza gerek yok kalkın lütfen.

Woo Jin; Evladım sandalyeyi niye çekiyorsun suç bende ama belki değişmiştir diyerek sana güvenmiştim git otur yerine lütfen.

Jm; Siz yeterki isteyin hocam.

Yerime geçince tae'ye göz kırptım başlıyorduk, hoca yoklamayı alıyordu fakat herkesi ikişer defa almıştı hehe listeyi değiştirmiş olabiliriz azıcık ama bu daha başlangıç bunu fark etmemesi benim hoşuma gitmişti.

Jm; Hocam gelmeyenler var eksik gibiyiz, yanlış almış olmayasınız?

Woo jin; Öylemi çocuklar...Tamam tamam bir daha alıyorum yoklamayı Jennie sende yaz bakıyım tahtaya emin olalım.

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin