~21~

162 16 1
                                    

Jk; Bekle beni jimin, konuşmamız lazım.

Jm; Ne konuşacakmışız?

Jk; Gerçekleri

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okuldan çıkıp karşıda ki parka oturmuştuk, ben sakinleşmeye çalışırken kook bana peçetesini uzatmış olduğunu bile görememiştim. Halime acımış olacaktı ki peçeteyle göz yaşlarımı sildi ve zorda olsa bana suyunu içirdi, nihayet kendime gelmiştim ve derin nefesler alıp anlatmasını bekledim.

Uzın bir süre bir yere bakıp söyleyeceklerini toparlıyordu, ya da bana öyle gelmişti.

Jk; Geçen sene Yoongi bir proje için Hoseok hyung'tan yardım almış hemen hemen her okul çıkışı bir kafede ders çalışmışlar, o zaman aşık olmuş Hoseok hyung, sonra bir gün onu okul çıkışında görmüş her zaman ki kafeye gitmeyi teklif etmiş, o zamanlar Hoseok hyung aşkından ölüyordu o kafede itiraf etmiş ve Yoongi'de ondan hoşlandığını söylemiş. Bunlar sevgili olmuşlar başlarda her şey harika gitsede arada bir kavga çıkıyormuş, anladığım kadarıyla Hoseok hyung ne zaman el ele tutşmak isterse bu kavgalar  oluyormuş, biz sonradan öğrendik senin haberinin olmadığını, ama iş işten geçmişti bunlar ayrılmışlardı. Hoseok hyung bize tek kelime etmiyordu, gece yarıları geliyordu eve, doğru düzgün uyumuyordu, yemek yemez olmuştu, okula da gitmemeye başlamıştı. Meğer ayrıldıkları için depresyona girmiş o gün sarhoş bir şekilde eve geldi ve bize anlattı olanları. Yoongi'yi Jisoo ile sarılırken görmüş hemde sizde varmışsınız, okulda ki herkes Yoongi ona çıkma teklifi ettiğini söylüyormuş ondan dolayı büyük kavga edip ayrılmışlar zaten. Sende öğrendin işte ortada bir yalan kalmadı tüm hikaye bu.

Jm; Çıkma teklifi etmemişti..Doğum gününü kutlamıştık, ayrıca onlar kuzenler. Hem madem herkes biliyordu niye benden sakladılar?

Jk; Galiba senin ortaokulda ki hallerinden dolayı, bak Tae ve Jin hyung hep söylemek istediler aslında ama Yoongi seni kaybetmek istemediği için onları susturdu.

Jm; Olay çıkartmazdım ki...Yoongi benim kardeşim, ona nasıl arkamı döneceğimi düşünür?

Jk; Bilmiyorum Jimin inan bunu bende bilmiyorum.

Jm; Teşekkür ederim bana gerçekleri anlattığın için kook.

Beklenmedik bir şey yapmıştım ona sarılmıştım, o an çok duygusal bir andı ve ben dayanamamıştım. Eğer sarılırsam tüm gerçekler yaşanmamış olurdu diye düşünmüştüm.

Bölümler kısa oluyor biliyorum ama yazacak bir şey bulamıyorum.
Bu arada kook saçlarını sarıya boyatmış....
Kalp krizi geçirip ölüyordum.
Stray kids grubup üyesi Hyunjin de saçlarını siyah yapmış abi şaka gibi yaa
Bolca yorum ve vote istiyorum 🙏

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin