~35~

139 14 0
                                    

KimsemKimim; Jimin'ciğimi rahat bırakın aq ibneleri!!!!!
swagMin; Sanane lan ibne

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jimin'den

Kaos bitmişti o gün olanları özetlemek gerekirse, bizim aptal komşumuzun aptal oğlu parkta kaşını yarmış ve dikiş için hastaneye gitmişlerdi küçük kuzuyu da bize bırakmak zorunda kaldılar. Benim okulumda ki okçuluk kulübünde aynı takım da olduğumuz Jackson bize geldi sırf kız var dedim diye ama.

Kız ateşlendi annesi de küvette su koyun içinde az dursun dedi, ben küveti doldurduğum için kızı Jackson hazırlayacaktı AMA aptal yanlış anlamış. Kızı küvette yıkayınca ateşi düşmüştü, kızla oynarken annesi gelip aldı ve gün öylece bitmişti.

Hafta sonu yine ve yine bitti, okuldan nefret ediyorum...

Neyse ki son hafta valla hiç çekilmiyor. Bu aradaa biz bu iki haftalık tatilde Yoongi'lerin orman evine gitmeyi planlıyoruz, daha bir şey belli değil gerçi.

Sınıfta bizimkilerle oturup tatilin planlarını yapıyorduk.

Jm; Hayır, hep beraber bir odada kalamayız saçmalamayın.

Tae; Hah mızıkçı da kendimi belli etti.

Yg; Ne güzel kalıcaz aq, yine ne oldu?

Jin; Konuşsana velet.

Jm; Hadi biz kalırız beraber onda sıkıntı yok.

Jin; O zaman sıkıntı ne?

Jm; Göt beyinliler bu kızlar nasıl rahat edecekler? Yatarken şey korkusuyla mı yatsınlar?

Yg: Oha ilk defa haklısın.

Jin; Ondan dolayı kızlar ve erkekler olarak kalmalıyız.

Tae; Bir odada dört ergen eşittir intihar, ikili ikili kalalım.

Yg; Acaba Hoseok'lar da gelseler mi?

Tae; HAYIR - Jin; EVET

Jm; Bence gelsin ama TEK o gelsin.

Jin; Olmaz öyle şey ayıp olur diğerlerine, hem azıcık tanıdıysam arkadaşları yoksa hayatta gelemez.

Yg; Tamam aq uzatmayın onlarda geliyor.

Tae; Biz bize olacaktık hani? O göt beyinlilerin ne işi var?

Yg; Hani biz Hoseok'la barıştık ya, belki yeniden olabiliriz.

Jm; İşte bu çok güzel ama neden tek Hoseok gelmiyor?

Jin; Kes sesini velet, onlar benim de arkadaşlarım. Onlar da gelmeli ayrıca kaynaşırsınız.

Tae; Ne gereği var? Hah istenmeyen ot burnumun dibinde bitiyor. Kaçtım ben kızların yanındayım.

Tae'nin kalkmasıyla masaya yaklaşan Hoseok ve Namjoon hyung görüş alanıma girmişti.

Tae'nin kalkmasıyla masaya yaklaşan Hoseok ve Namjoon hyung görüş alanıma girmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jeniqueen; Helö biz geldik.
📸@Taeline

💗1,789 beğeni 🖋️ Yorumlara kapalı

Sıkıcı konuşma arasında titreyen telefonuma baktım, bizim kızlar eğleniyor olmalılardı. En azından bu ortamda değillerdi, masamıza Jungkook ve arkadaşları da gelmişti çünkü ve Yoon denen şeref yoksunu imalı bir şekilde Kookie'ye kız buluyordu. Ay sanki o istese ben ona bulmayacakmışım gibi davranmaları sinirimi bozuyordu.

Yon; Abi bak bak, şu köşedeki siyah kapşonlu kız nasıl? O bir alt sınıftaymış.

Jm; O kız test kitaplarıyla ciddi düşünüyor Yoon.

Jk; Ne yani benimle ciddi düşünmez mi?

Jm; Git sor bakalım.

Gerçektende kalkıp kızın yanına gitmişti kız ilk başlarda onu fark etmemişti bile Hdklslagsbkalsşsö gülmeyi kes Jimin.

Başlarda kook denemişti konuşmayı ama kız değil dinlemek yüzüne bile bakmamıştı, en sonunda önünde ki kitabı çeken kook'u fark etmşti.

Beklenmedik bir hareket kız tokat atmıştı ve şuan ben haykırarak gülüyordum. Bir bad boy olduğunu sanan tavşan bir KIZDAN TOKAT YEMİŞTİ SLSŞLDŞSMDŞALXM

Bu tatil planını kabul etmişlerdi, gitmesem mi ki acaba? Oldu ya o eğlensin ben somurtuyum oldu.

Telefonuma gelen mesajla telefonuma baktım.

Gizli numara

Gülme öyle

Kalbime iyi gelmiyorsun...

Seni ne bu kadar güldürdü?

O tavşandan uzak dur.

Hoşlanmadım ondan.

ChimChim

Bak şimdi

Kook bir kıza çıkma teklifi etti

Ettiği kız da test kitaplarıyla ciddi
düşünüyor.

Nsösösçsçdöçd

Neyse işte kız buna tokadı bastı

Ooof çok komikti slslşdlşsçs

Gizli numara

Haaa anladım

O kız alt sınıfta olan mı yoksa?

Amk slalşslslsödlaşödşaöd

Neyse gülüm

Gitmem lazım benim

Öptüm yanaklarından

Baay

Jikook Schol Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin