Sarkastik düşlerin arasında kalmamın yirmi yedinci günü. Yirmi yedi gün önce doğdum, yirmi yedi kere doğdum, yirmi yedisinde doğdum. Annemi lohusa bırakır tüm aylar ve boğazım parçalanırcasına ağlarım. Kıyametini sorgular gibi, annemin sancısını hissetmiş gibi. Her insan biraz da kendini doğurur Miona.
Günler geçmek bilmiyor ya da çok hızlı geçiyor bu öyle bir şey ki orta yolu yok, ortası yok. Bu öyle bir şey ki yirmi yediyi iliklerime kadar hissettiriyor.
Yirmi yedi bir sedyede mutluluk getirdi ve yirmi yedi falan sedyede hüzün getirdi. Doğmak ya da doğmamak tüm ince çizgi burada, kelimelerin perdesini aralama. Duymak istemediğin sözler ve görmek istemediğin manzaralar ile karşılaşırsın.
Doğmak böyle bir şey işte çık işin içinden çıkabilirsen. Yirmi yedide kaybolursun ve yirmi yedide tekrar bulunursun. Yirmi yedi sana yara olur ama melhem de olur. Ah Miona, ne karmaşık işmiş bu böyle. Sanki paradoksa zincirlendik.
O büyük sıcak gezegen de işe yaramıyor artık, yirmi yedide bana kolların lazım. İnan o zaman her yirmi yedide seve seve doğarım.
Yirmi sekizinci güne az kala Miona. Yirmi yediyi yirmi sekiz geçe. Yirmi sekizde nefes yok sadece uyku var. Yirmi yedi buçuk suretim, yirmi yedi buçuk suretin. Taçlandıracağız Miona, belki de bizim bayramımız olacak.
Tut elimi Miona üçyüz altmış dört gün yirmi yedi bir gün yirmi sekiz. Tut elimi Miona'm. Adım adım yirmi sekize yürüyelim. Bugün alaycı adımlarımızın yirmi yedinci günü. Her gün yirmi sekizinci günün dünü.
Her gün ölümün dünündeyiz Miona'm.
Güzel geceler satır aralarım çiçekler açsın rüyalarınızda.
|27.12.2020|
|01.52|Saat 2 olmadan :)