Karanlıktayım seni mum ışığıyla arıyorum. Mum sönmek üzere hâlâ ışıklar yanmadı. Etrafa tek ışık saçan aklımdaki sen ve mum ışığı, arada gök de eşlik ediyor size. Kurtarılmayı bekleyen bir mahkum olup sığınmış gibiyim parmaklıklar ardına. Ne sesimi duyan var, ne gören ışığımda çoktan söndü zaten. Sen de yetemiyorsun artık. Sana böyle mutsuz şeylerden bahsetmekten nefret ediyorum Miona. Fakat ağzıma kadar dolmuşum beni bugün bir kadeh say. Dudaktan dudağa gitmişim, akıldan akla gezmişim hiçbirini sevmemişim. Bir damla daha kaldıramayacak içim, beni bir kadeh say, bugün ağzıma kadar doluyum. Bunlar çok şey, çok şey anlatmak istiyorum sana fakat bu sefer beni aydınlatamayacağından korkuyorum. Hani mor kalpler vardır - ki mevzusunu açmak hiç istemem- içine sevgisini koyar insanlar. Ben birine denk geldim. Seni seviyorum yerine mor kalpler gönderen. Denizler görür mor kalpler belki tüm doğal güzellikleri, her insandan birer kırık çalıp gelir belki de... Bana gelene kadar kim bilir neler tattı, neler söylendi. Bir şekilde kalbime düştü mora boyandım. Sonra gitti renksizleştim. Elim gitmiyor, içim gidiyor mor kalplere. Gönül rahatlığıyla atamıyorum kimseye sanki ihanet işlercesine bir his bürüyor. Bil ki mor kalpleri sıkça kullanmaya başladığımda unutmuş olacağım. Eminim geçen zaman içinde yine birçok şey öğreneceğim, kim bilir kaç kadeh dolacağım. Hatta şimdiden başladım öğrenmeye mesela kimsenin hayatımıza çivi çakmadığı çaksa bile bir gün çıkacağı. Şimdi bir kavanoz dolusu çivi var içimde, bunlar giden insanlara ait. Şunu da unutma eğer arkana baktığında kalan kimseyi göremiyorsan sen iyi bir insansındır Miona. Sen daima kalan oldun bu yüzden arkana baktığında kimseleri göremiyorsun. Sen de böyle kaybettin bu kötü bir kaybediş değil. Ve biliyorum eninde sonunda mor kalpler de kavanozdaki çivilere dönüşecek.
Küçük Not= İnsanlara sarıl Miona, sevdiklerine sarıl, ruhu güzel insanlara sarıl. Bazı insanlar sevgi kokar. Bu bebek kokusuyla eş değerdir. Sevgiye sarıl çünkü buna ihtiyacın var. İçindeki Miona'ya sarıl çünkü buna ihtiyacı var. Miona'nı çivilere ekleme lütfen.
Sizleri seviyorum mor kalpler.. Mor kalpler...Bu satırı okuyan gözler, o gitsin fakat siz benim mor kalbim olarak kalın. Teşekkür ediyorum beni yarı yolda bırakmadığınız için sizler satırlarımın içinde anlam bulmuş en özel kelimelerimsiniz (: