Quattuordecim

239 57 124
                                    

Söylesene Miona, insanlar umutsuz nasıl yaşıyorlar? Oysa ben hep umut ile yaşandığına inanmıştım buna inandırılmıştım. İçlerinde bir yerlerde bulamadıkları bir şeyler olmalı veya inanamadıkları. Ya bekledikleri olmalı ya da vazgeçtikleri. Yani bekleyenler umutlu, vazgeçenler umutsuz mu oluyor? Vazgeçenler de bir zamanlar beklememiş miydi. Madem öyle ileride tekrar bir şeyler veya birileri için beklentide olacaklar. O zaman ben şöyle derim insanlar mevsimlerden oluşuyor. Benzetecek olursam sonbahar belirsizlik olur. Kış umutsuzluk, vazgeçiş. İlkbahar, umudun tekrar yeşermesi, can bulması. Yaz, yazı sevmem es geçelim yaza insanlar ne ad vermek isterlerse onu versinler. Sen ilkbaharda kal Miona sana en çok bu mevsim yaraşır. Çocuk sesleri, eşsiz kokular, gece, Ay eksik olmasın ilkbaharlarından. Senin gündüzün Ay'da gizli, senin gündüzün Ay. Ve biliyorum Miona sen umudu bir şeye benzetecek olsaydın ilkbahardaki Ay'a benzetirdin. Umutlu ve mutlu kalman dileğiyle...

Şimdi sana 3 soru soracağım lütfen bu soruları cevapla.

1- Sen hangi mevsimdesin?

3- Senin yaz'ının adı ne, ne ifade ediyor senin için?

4- Umudu bir şeye benzetecek olsaydın neye benzetirdin?

Esen ve umutlu kalın (:

MionaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin