Decem et octo

170 51 43
                                    

Şşş... Işıkları kapat ve sayıkla. Yardım, yardım, yardım. İmdat.. İmdat. Sanırım boğuluyorum. Nefes al, nefes al hayır hayır zorlanıyorsun. Ne yapmalıyım su, biraz su. Hadi ama çiçeklerin sulanmaya ihtiyacı var. Sen güzel bir çiçek olma ya da bunu dışarıya lanse etme çünkü güzel olan çiçekler ilk koparılanlardır. Şşş açma ışıkları, görmesinler seni Miona saklan içeride kal. Görmesinler, görmemeliler, gördüler... Kaç nefes al, dinlen. Yaklaştılar, koş olabildiğince kırılmamak için, koparılmamak için. Sayıkla, yok bir şey yok bir şey yok bi... Öksürme iyisin, iyi olmalısın bu bir emirdir iyi ol. Ne demek emirler geçersizdir. Peki, iyi olur musun? Hızlan, kayboldular. Dur, hayır hayır olamaz önüne çıktılar. Ve uyan ışıklar kapalı yatağındasın iyisin koparamadılar seni rüyalarına geldiler ve rüyalarını kabuslara çevirdiler. Alnın boncuk boncuk sil onları izleri kalmasın. Kalbin çok hızlı öp kalbini, izleri kalmasın. Kendi yaralarını kendin sarmalısın. Gerekirse sonsuza kadar say. Sakinleş ışıklar kapalı bir, üç, dört, beş... İkisiz kanunların ikiler bodrumda paslanmış kilitli çıkamasınlar oradan iki yok, iki yok. İki bağırıyor, tekrar uyu bu sefer söz kabus görmeyeceksin.

Güzel geceler, huzurlu uykular :')

MionaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin