Quindecim

208 57 44
                                    

Medyadaki şarkıyı dinleyerek yazdım şarkıyı dinleyerek okursanız daha güzel olabilir. Hoş kalınız.


Babamdan kaçıyorum. Bağrışlardan, görmek istemediğim manzaralardan, kendimden. Bir cebimde sigaram, sırtımda gitarım, diğer cebim... Zaten ceplerimde beş kuruş para yok sadece isteğimi gerçekleştiriyorum. İstiyorum kardeşimi, annemi kötülükten korumak. Ve çöl ortasında vaha gibi görünen seni korumak. Annem bana bel bağlamış gibi. Kardeşim zaten beni koru diye bakıyor. Alınacak bir sürü gönül, öpülecek bir sürü kırık var daha Miona. Bunları yapmadan yumamayız gözlerimizi. Kana kana içeceğimiz mutluluklarımız olmalı Miona. Bir dünya kurmalıyız. Vuruşlar, dövüşler, bağrışlar, kırıklar olmayan. Hatta sokak hayvanlarını üşütmeyen, korkutmayan bir dünya. Eğer böyle bir dünya olursa muhtemelen onu kalbimde saklarım, seni sakladığım gibi. O kılıçları daima kaburgalarımızdan dışarıya doğru tutarız. Biri mahvetmeye çalışırsa eğer kaburgalarımız kırılmadan o kılıçlar kötü insanlara batar. Kaburgalarında keskin kılıçlar olsun Miona. Bu söz tüm Mionalarımıza. Son olarak eklemek isterim ki dünyamız karanlık ve yağmurlu olsun gören korksun dıştan cezbedici olmasın işte. Giren anlasın ancak ne kadar güzel bir dünya olduğunu, içerisi ilkbahar. Dışarısı kıyamet, içerisi ilkbahar, dışarısı sağanak, sel, yıldırımlar içerisi kuşları barındıran. Ben de böyleyim işte Miona. Seni korkutan her şeyden kaçacağım gerekirse yollarına dikenler koyacağım.

Kaburgalarınızda keskin kılıçlar olsun.

Bu dünyaya gelmek ister misin ve başka neler olsun, olmasın istersin?

MionaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin