Büyü

2.1K 147 8
                                    

Gözlerimi zorlukla araladım ve saate baktım

Tatildi bugün ancak bu benim gibi bir son sınıf öğrencisinin uykusuz kalmasına mani olamıyordu.

08.32 yazısını görünce biraz suçlu hissettim çünkü alarmımı saat 7ye kurmuş, çalınca ise kapatıp geri yatmıştım.

Klasik bir Gece davranışı...

Günaydın, diye mırıldandım.

Günaydın, diye cevap verdi Akad. Son günlerde biraz daha toparlamıştı ya da bana daha iyi görünmek için çaba harcıyordu.

Mesai saatim başladı, dedim boş gözlerle odamı izlerken.

Geride bıraktığım yatağıma geri dönmemek için kendimi zor tutarak masama ilerledim. Aradaki 3 adım sonsuzluk gibi gelmişti.

Gece 2de yatmış olmanın verdiği uykusuzluk benim gibi günde 8 saatin altında uyuyunca harabeye dönen birisi için cehennem gibiydi.

İnsan bünyesi her şeye alışır, dedi Akad kafamın içinde.

Her şeye değil, diye cevap verdim isyankar bir şekilde.

Raftan rastgele cektiğim ygs soru bankasını otomatiğe bağlamış bir şekilde çözmeye başladım.

Bu Akad'ın hayatıma sağladığı yararlardan en büyüğüydü. Onunla düşünceler sayesinde iletişime geçmeyi ve dışımdan birisiyle konuşurken içimden de Akad ile sohbet etmeyi başarabiliyordum ve bu odaklanma konusunda bir uzmana dönüşmeme neden olmuştu. Dış uyartılara takılmadan istediğim işi yapabiliyordum.

Rica ederim, diye cevap verdi Akad. Ses tonu muzipti.

Sen parazitlik yapmayı bırakamaz mısın, diye cevap verdim takılırcasına.

Hangilerinin anlamlarını bulabildin, diye cevap verdi birden. Sorusunun konuyla alakası yoktu ve ciddi bir soruydu. Ancak ben Akad'ın bu değişken hallerine alışıktım. Biraz kendimi de görüyordum o tavırlarda.

Çözümü uzuna benzeyen bir bölme bölünebilme sorusunu bırakıp Akad'a bilmiyorum, uzun süredir internetten araştırıyorum ama elimde sadece şekiller varken araştırmak zor oluyor, keşke adlarını da yazsaydın, dedim.

1 haftadır bununla uğraşıyorsun, ancak daha birkaçını bulabildin, diye cevap verdi.

Yani, dedim soru sorar gibi.

Diyorum ki, bu senin için de benim için de zaman kaybı. Eğer onları görürsem-

Hatırlayabilirsin, diye cırladım ve daha sonra ne yaptığımı fark edip sanki düzeltecekmiş gibi elimle ağzımı kapattım.

Akad'ın sonunda hatırlamaya istekli olmasına sevinmiştim. Nasıl olacak peki, diye sordum.

Kayra'ya ders almak istediğimi söylesem bile onu dinlerken o defteri açıp seninle inceleyemem ve defteri incelemek için bana ihtiyacın var, diye cevap verdim.

Bir pentagram vardı ya hani, dedi canı sıkkın bir şekilde.

Hangisi, diye cevap verdiğim ilgiyle.

Şu yeni ay olduğunda çizilen, ortasına ad yazılan ya da sembol çizilen, dedi çekingen şekilde.

Hatırladım, onun anlamını bulana kadar neler çektim, diye cevap verdim.

İşte diyorum ki yarın gece yeniay var.

Hayır, diye cevap verdim. Benden büyü yapmamı istiyorsan hayır, diye yineledim tekrar.

İnledi.

Hadi ama Gece, baska yolu var mı sence? Size gelmem lazım. Söz veriyorum uslu çocuk olacağım. Ayrıca emin ol bu benim için de riskli ama baska yolumuz yok.

Şizofrenin Not DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin