Hatırlayamıyor

2.3K 152 8
                                    

Akad, dedim buğulu camı servisin perdesiyle silerken.

Lapa lapa kar yağıyordu. Beyaz, iri ve pofuduk görünümlü kar parçacıkları sevimli bir şekilde süzülüyordu. Kar yağıyormuş gibi değil de bulutlardan küçük parçacıklar kopup yeryüzüne düşüyormuş gibi duruyordu.

Teknik olarak öyle zaten Gece, sadece bulutların kopması gibi bir terimden söz edilemez. Biliyorsun ki karın oluşumu...

Akad'ın düşüncelerimi bölmesiyle tamam Akad biliyoruz, dedim asabi bir fısıltıyla.

Haaa bilmiyorsan Kayra sana anlatır zaten, dedi muzip bir tonla.

Benim sevgilim var Akad ve Kayra hocayı adı üstünde hocam olarak seviyorum, dedim keskin bir şekilde.

Aman bana ne ya, dedi. Sesi gerçekten umursamaz geliyordu. Sonrasında ise devam etti.

Sadece kızmanı seviyorum.

Dikkat et de çok kızdırma, dedim hırıltıyla.

Kafamı pencereye çevirmiş bir şekilde dısarıyı seyrediyordum. Montumun başlığını da kafama çekmiştim. Serviste gürültü bir şekilde türkçe pop bir şarkı çalıyor ve birkac tane kız çığlığımsı sesiyle şarkıya eşlik edip kulaklarımın ırzına geçiyordu.

Yine de bu gürültülü ortam işime geliyordu. Çünkü sadece düşünerek iletişime geçmek tuhaf oluyor, mırıldanmak daha iyi hissetmeem sebep oluyordu.

Ve bu gürültüde bagırarak küfür bile etsem kimse dönüp bakmazdı.

Eee, dedi Akad ona neden seslendiğimi sorarcasına.

Hala hatırlamıyor musun, dedim çekingen bir sesle.

Hatırlamıyorum Gece, vazgeç artık diye inledi Akad.

İki saatte bir soruyorsun, hatırlamıyorum işte, dedi bıkkın bir şekilde.

Hatırlamaya çalış o zaman, diye cırladım.

Çalışmadığımı kim söyledi, dedi asabi bir şekilde.

Tamam, sakin olalım. Başımızı agrıtmayalım, dedim homurdanarak.

Cevap gelmedi.

Tartışmayı uzatmak istemediği için sustuğunu düşündüm.

Tam bir buçuk haftadır Akad'ın neden bu hale geldiğini düşünüyordum ve birbirimizi yiyorduk.

Ona yardımcı olmaya karar vermiştim ve ilk olarak neden bu hale geldiğini , o gece o odada neler olduğunu bulmaya karar vermiştim.

Akad'ın bilinen bir sağlık sorunu yoktu. Kayra'da testlerde hiçbir şey çıkmadığını söylemişti.

O yüzden başka ihtimallerin varlığını göz önünde bulundurmam gerekiyordu.

Kayra ile biraz konuşmuştum ancak konuyu ne zaman Akad'dan açmaya çalışsam konu ile ilgili konuşmak istemediğini belli ediyordu.

Akad ise Kayra ile pek samimi olmadıklarını, onun bir şey bildiğini sanmadıgını söylemişti.

Servisten inerken iyi akşamlar herkese, dedim sevecen şekilde. Kar nedeniyle ılık olan hava yağan karın neden olduğu ıslaklıkla birlikte yüzüme carparken beyazlı kahverengili renklere bürünmüş kaldırımda ilerleyip apartmana girdim.

Merdivenlerden çıkarken Akad'ın bana küsmüş olabileceğini düşündüm ve içimden ona seslendim.

Cevap gelmedi yine.

Şizofrenin Not DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin