Otel odasının kapısında duruyordum.
İçeri girip anneme ve babama elimdeki poşetleri gösterip daha sonra da odayı çember içine almalı gerekli yerlere gerekli eşyaları yerleştirmeliydim.
Böyle düşünürken kolaydı ancak delirdiğimi düşünecek ve beni durdurmaya çalışacaklardı.
Gırtlağımdan yukarı isyan niteliğinde bir inilti yükseldi.
Neden her şey böyle karışık , saçma ve zor olmak zorundaydı?
Aniden aldığım elma kokusu kafamı yana çevirmeme neden oldu ve Orionu yanımda dikilirken görünce geriledim.
Sen aşağıda değil miydin, dedim dehşete düşmüş bir şekilde.
O ise sakince omuz silkti ve evet, şu an ise burdayım, diye cevap verdi.
Ne yapmaya çalışıyorsun der gibi kafamı salladım.
Bir otel odasının önünde amaçsızca dikilen iki genç dikkat çekebilir gibime geliyordu. Tabii paranoyak olmamışsam, diye geçirdim içimden.
Sana yardım etmeye karar verdim, dedi.
İçeri nasıl gireceğini düşünmüyor musun diye devam etti kaşlarını kaldırarak.
Ela gözlerinde anlam veremediğim bir ışıltı vardı.
Evet, diye homurdandım plan yapmadaki başarısızlığımı isteksizce kabul ederek.
O zaman söyle, dedi.
Ha, türü bir ses çıkarttım.
Gülümsemesi yüzünde gittikce genislemisti ve gözlerindeki parıltı yerini muzip çizgilere bırakmıştı.
Bana iyice yaklaştı ve omzunu duvara dayadı.
Kelimeleri uzatarak konuştu:
-Orion yardımına ihtiyacım var. Benim için bunu yapar mısın?
Ardından tekrar etmemi ister gibi yüzüme baktı.
Bunda büyütecek ne olduğunu anlamamıştım. Özellikle de yüzümden çaresizlik ve merak akıyorken...
Derin bir nefes aldım ve kurduğu cümleyi aynı şekilde tekrar ettikten sonra cevap ister gibi kaşlarımı kaldırdım.
Ellerini birbirine vurduktan sonra, ahahah koskoca angelus benden yardım istiyor demek ha, dedi.
Üzerimden ego tatmini mi yapıyorsun sen, diye cırladım. Olayı daha yeni anlamıştım. Demek ki rütbe veya yetenek olarak Oriondan üstündüm ve şimdi onun egosunu tatmin etmistim.
Hem bir şey hatırlamadığım için yardımını istiyorum, beni Angelus olarak görme, dedim ellerimi belime koyarken.
Aynen canım tabii, dedi ve ellerini kapının üstüne koydu.
Kısa bir an Orionun neye benzediğini görme fırsatım oldu.
Valor kadar güzel değildi hatta onu ilk kez gören ve olaylardan habersiz biri şeytan benzetmesi bile yapabilirdi.
Beyaza yakın kırmızı teni, elalığını sarı-siyah ve kırmızı renklerine bırakmış gözleri,uzun parlak siyah tırnakları, tepesinde bulunan son derece uzun ve keskin duran bir çift kan kırmızısı boynuzu ile gerçekten şeytanı andırıyordu.
Hala insan bedenindeydi ancak büyü yaparken kısa bir anda olsa yansımasını görebilmiştim.
Daha sonra elini kapıdan çekti ve buyrun efendim, diyerek kapıyı gösterdi. Hala gülümsüyordu.
Dil çıkartmak istesem de kendimi zor tuttum.
Çekingen bir şekilde kapıyı açtığımda ailemin heykel misali duruyor olduğunu gördüm.
Sen ne yaptın, diye sordum merak içinde.
Lokması ağzında kalmış olan kardeşimin önüne geçtim ve elimle gözlerini kapatıp açtım.
Tamamen plastik insanlar gibiydiler.
Farklı bir zaman kavramı yarattım onlar için. Sanal gerçeklik gibi düşün, dedi.
Bu harika, diye mırıldandım.
Senden iyi olduğuma emin misin Orion, diye sordum ona.
Asla benden iyi olduğunu ima etmedim, dedi homurdanarak ve ellerini ceplerine soktu.
Güldüm. Pekala başlıyorum, dedikten sonra hızlıca odada yapılacakları bitirdim.
İşim bitince hadi gidelim, seni bekleyenler ve öğrenmen gereken şeyler var, dedi Orion.
Heyecanla kafamı salladım.Ne düşünmeliydim, ne yapmalıydım bilmiyordum. Öylece önümde dikilmiş olan Akad'a bakıyordum. Bedenindeydi.
Kayra ise yan koltukta oturuyordu ve göz göze gelmekten kaçınıyordu.
Valor olduğunu tahmin ettiğim sarışın uzun boylu çocuk ise duvara yaslanmıştı. İnsan bedeni de son derece hoştu.
Daha içeri gireli bir dakika ancak olmuştu ama ortam şimdiden fazlası ile gergin ve tuhaftı.
Hey, dedim zorlukla. Sesim beni yanıltarak olduğundan güçlü çıkmıştı.
Akad ise beni şaşırttı. Aniden beni kendine çekti ve sarıldı. Şükürler olsun, diye mırıldandığını duydum.
Dolan gözlerime içimden dünyanın lafını sayarak Akad'ı ittirdim.
Cehennem gibi günler geçirdim seni gerizekalı, birden kayboluyorsun ve sonra birden karşıma çıkıyorsun dedim sert bir şekilde. Gerçekten çok kırgın hissediyordum ama aynı zamanda onu bedeninde görmek bana sarılması sıcaklığını hissetmek son derece neşe vericiydi.
Kafamın içi tam bir karmaşaydı.
Valor hafifçe kıkırdadı.
Akad elimi tutarak, Valor denen ucube yüzündendi Gece, yemin ederim diye cevap verdi.
Beni bir odaya mühürledi ve her seyimi elimden aldı, diye devam etti Valor'a bakarak.
Valor gözlerini devirdi.
Peki ya sen, diye cırladım Kayra'ya.
Okulun kayıtlarında bile yoksun be, seni hatırlayan bile yok, dedim merak ve sinirle.
Çünkü saklanmam lazımdı Gece çok üzgünüm, diye cevap verdi Kayra.
Ayrıca sen bana neden Akad'ı gördüğünü ve tüm bu olanları anlatmadın, diye o da sordu kırgın bir şekilde. Ayrıca aranızda bir şeyler olduğunu da bilmem gerekirdi, diye mırıldandı hüzün tadan bir sesle.
Akad'ın elimi daha sıkı tuttuğunu hissettim.
Nasıl anlatabilirdim, diyerek lafa girmiştim ki Valor sözümü kesti:
-İnsanlar beni öldürüyor. Sen de insanlaşma lütfen Angelus, sana yakışmıyor.
Ben yıllardır insanım, diye cevap verdim.
Ah o zaman sana bir madalya vermeliyiz, dedi Gin'i andıran sesiyle. (Gin bleach isimli animede bir karakter)
Bu adam hep böyle ukala ve dalgacı mı, diye sordum Oriona.
Beni katma, dedi Orion ellerini havaya kaldırarak.
O adam dediğin ben kim oluyorum biliyor musun tatlım, diye sordu Valor.
Suratındaki ifadeyi çözemedim ama kendimi suçlu hissettirdi.
Hayır, dedim suçlu bir şekilde.
Peki o adam dediğin ben bütün bunları ne için yapıyorum biliyor musun, diye sordu bu sefer.
Bilmiyorum, dedim hafif bıkkın bir sesle.
Valor'un üzerimde kurduğu ilginç bir hakimiyet vardı.
Güldü. Evleneceğim kadını başka biriyle el ele tutuşurken izlemek için yapmıyorum ama siz bayadır el elesiniz, dedi.
Orion derin bir nefes aldı.
Kayra öksürmeye başladı.
Akad ile birbirimize baktık ve nedense elini elimden yavaşça çekti.
Sen ne demek istiyorsun, diye sordum kalbim yerinden çıkmaya çalışırken.
Hepsini öğreneceksin, dedi acı bir tebessümle.
Orionla birbirlerine baktılar.
Hazırlıkları zamanında bitirdiniz ha, dedi Orion Valor'a.
Neler oluyor, diye sordum.
Kayra cevap verdi:
-Seni geçmişe yollayacağız Gece.Evet arkadaşlar Bu bölüm bu kadardı Uzun zamandır yazmıyordum Aslında yazıyordum ama buraya değil Eskizlerimin olduğu deftere
Gelen mesajlar üzerine bazı kişiler yüzünden kırılan hatta paramparça olan cesaretimi topladım ve bu bölümü yayınladım.
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofrenin Not Defteri
ParanormalGece sadece basit bir kızdı. Değil mi? Hikayenin kapağına mı inanacaksın yoksa hikayede anlatılana mı?