Na očích jsem měla své brýle a na sobě velké zelené triko s knoflíčky. Stála jsem přemýšlela, co teď dělat s tím vším, co vím o budoucnosti. Neměla jsem už v plánu utíkat. I když se mi společnost otce a Steva příliš nezamlouvala, usoudila jsem, že je to nejbezpečnější varianta.
Už jsem ani neměla čas a potřebu přemýšlet nad šsdivými myšlenkami o tom, jak se to všechno takzvaně zesralo.
Zhluboka jsem se nadechla a s výdechem poraženě svěsila ramena. Nemělo cenu vzpírat se osudu.
,,Máme nějaký plán?" zeptala jsem se nakonec.
,,Ty jsi náš plán," řekl nadějně otec a zářivě se usmál.
,,Já? Do teď jsem věci jen komplikovala," podotkla jsem.
Otec se uchechtl zatímco Steve se mě pokoušel povzbudit nepodařeným úsměvem.
,,Tohle je kámen času," řekl Strange a sejmul si z krku náhrdelník s okem Agamotovým. Udělal krok ke mně a pokusil se mi ho připevnit, avšak ustoupila jsem se zdviženýma rukama proti němu ve snaze ubránit se před tou divnou zelenou věcí.
,,Kingsley," oslovil mě důležitě a vážně.
,,Je to jediná možnost," poučil mě Steve.
,,Tak jo," vydechla jsem nakonec.
,,Ale jestli mě to zabije-",,Nic tě nezabije. Je jen pár způsobů, jak vás zničit," uklidnil mě otec a o minutu později už se mi kolem krku houpal kámen času.
,,Takže...teď jsme to my? Jen...já a kámen času?"
,,V zásadě ano," přitakal otec a na tváři mu pohrávala znatelná úleva.,,Zelená ti sluší," podotkl a zatahal za rukáv mého zeleného trika.
,,Kam tím míříš?" zeptala jsem se a nedůvěřivě ho sjela pohledem.,,Teď jsi strážkyně, nemůžeš se oblékat jako..."
,,Jako chudý trhanec?" dokončila jsem s pohledem na velké triko a džíny s roztrhanými koleny.
,,Co se ti na tom nelíbí?" zeptala jsem se a brýle si posunula víc k nosu a nechápavě naklonila hlavu lehce na stranu.,,Kenny, musíš pochopit, že jsou jisté výsady, zvyky a pravidla, které bys měla respektovat," objasnil rodičovským tónem Steve.
,,Tak dobře," vydechla jsem opět poraženě. Nemělo cenu se hádat.,,Do čeho mě navlíknete?" optala jsem se s úmyslem posunout konverzaci dál a prameny kudrnatých vlasů jsem si zandala za uši.
,,Pojď se mnou. Už teď jsme ve skluzu, jakmile se oblékneš to roucha, začneme s výcvikem. A opovaž se zase někam utíkat," pohrozil mi a vydal se do útrob New Yorské svatyně.
Hodila jsem pohled po Stevovi a vydala se za otcem. Na prsou mě hřála moc kamene a na krku mi visela tíha Agamotova oka.
,,Roucha?" optala jsem se nedůtklivě a otřásla se hrůžou při pomyšlení, že bych na sobě měla mít nějaký volný pytlovitý oranžový hadr.
,,Neboj se," uklidnil mě s potměšilým úsměvem a vrazil mi do rukou dlouhý tkaný zelený šat s kapucí, rudý pásek spletený z kůže do malých copánků, volné šedé lněné kalhoty, které se podobaly těm, co nosili mniši v Tibetu a triko stejné barvy se zlatými ornamenty vyšitými na krátkých rukávech.
,,A to si mám jako obléct?" zeptala jsem se s prostoduchým smíchem.
,,Jistěže," přitakal, jakoby to byla samozřejmost.
,,A dělej už, nemáme tolik času, kolik myslíš. Máš se toho ještě hodně, co učit."
ČTEŠ
Mist- |Avengers|
FanfictionKontaktoval mě SHIELD s tím, že po mně jdou překupníci obrazů. Tím to vlastně všechno začalo. Ani jsem v té době netušila, co to SHIELD je. Původně to všechno byla jen zástěrka, nakonec se z toho vyklubala mise v zájmu národní bezpečnosti. Umím ohý...