°66.°

1.6K 130 23
                                    

JkDaddy_97 (Jungkook) +AgustD93 (Suga)

Suga : Na mizu?

Jungkook :
Chim.

Suga : Mi van Chimmel?

Jungkook :
Meg volt az este.. 😅😏
És amúgy kurva jó volt vele a szex.

Suga: Most csak szivatsz? Ne hülyésedj már.

Jungkook :
Nem hülyülök haver. Tényleg megvolt.

Suga: És most hol van? Vele vagy? Akkor együtt mentek Búsanba?

Jungkook :
Nem vagyok vele. Otthagytam reggel.

Suga : Miii?! Miért? Nem azt mondtad hogy jó volt vele a szex? Akkor meg hova mész?

Jungkook :
Mondtam már hogy nem maradok senkinél sem.

Suga: De hisz Chim rendes fiú.

Jungkook :
Igen tényleg az, de én akkor is ilyen vagyok.

Suga : Tudom hogy ilyen vagy, de azt hittem hogy Chimmel másabb leszel. Hogy talán ősszejöttök.

Jungkook :
Miket beszélsz.? Dehogy is. Én soha nem jövök össze senkivel. És itt a pont.

Suga.: Hát szerintem ezt még meg fogod bánni, hogy nem maradtál  Chimmel. Ő tényleg nagyon kedvel téged, bár most már nem biztos.

Jungkook :
Mindegy hagyjuk is. Most egy időre elmegyek aztán minden jó lesz. Na, megyek mert, mindjárt jön értem egy taxi. Szia haver.

Suga : Szia.

Taehyung szemszöge

- Kivel beszélgetsz? - kérdezem Yoongit amikor is leülök mellé a kanapéra.

- Jungkook. - mondja egyszavas válaszát.

- És miről? - kiváncsiskodom tovább, mert azért érdekel, miről beszélgetnek.

- Semmiről.

- Áhh szóval azért van ilyen megdöbbent fejed. Mit írt neked Jungkook hogy így meglepődtél.

- Semmit.

- Titkolsz előlem valamit? - esek kétségbe, mert nem szokott így reagálni Yoongi a kérdéseimre.

- Dehogy! Csak... Csak nem mondhatom el.

- Mit nem mondhatsz el? Yoongi?! . Ha nem mondod el akkor két hétig  nincs szex. - zsarolom meg hátha az segít.

- Ahhj, de... Jolvan.- sóhajt egy nagyot, majd bele is kezd.
- Jungkook csak kihaszálta Jimint.

- Ezt hogy érted?

- Jungkook most írta hogy tegnap meg volt neki Chim, de ő ugye nem marad senkinél, és már le is lépett Búsanba.
Tudtam hogy Jungkook ilyen, de azt gondoltam hogy talán Jimin meg tudja változtatni.

- Te tudtad hogy ez lesz? Miért nem mondtad? Most hol van Jungkook? - leszek egyre idegesebb.

- Haza utazott.

- Úristen. Akkor csak úgy otthagyta Jimint egyedül miután elvette szegény szűzességét. - kaptam a szám elé a kezem.

- Igen valószínűleg.

- Te most inkább meg se szólalj rendben,? Mert nagyon haragszom rád azért mert nem mondtad el milyen is a te kis barátod. Hát szégyelhetnéd magad amiért hagytad hogy összetörje a legjobb barátom.. Szerinted milyen állapotban lehet? - kelek ki magamból és kiabálok mint egy őrült.

- Sajnálom.- hajtja le a fejét párom.

-Sajnálhatod is. - morgom oda.- Megyek és felhívom Jimint. - mondom majd a telefonom a kezembe kapva szaladok a szobámba, hogy nyugodtan beszélhessek sérült legjobb barátommal.


Itt is lenne az új rész. Remélem tetszik. Puszi. ❤️💜❤️

Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT Where stories live. Discover now