°104.° + Kihívás

1.4K 113 43
                                    

Jimin szemszöge

Már este fél hét van én pedig Jungkook ajtaja előtt állok. Izgulok hogy újra találkozunk, mert igazság szerint az ominózus esténk óta nem találkoztunk személyesen. Tae sem keresett és bocsánatot sem kért azóta miután elbizonytalanitott Jungkook érzéseivel kapcsolatban. Bízom benne, de azért még mindig nehéz 100% -ban megbízni Jungkookban. És persze Tae kirohanása elég rosszul esett. Megunva a várakozást kopogtam be Jungkookhoz aki 3 másodperc múlva már ajtót is nyitott nekem.

- Szia Chim. - mosolyog rám boldogan.

- Szia Jungkookie. - viszonzom mosolyogva és belépek az ajtón. Amint elhaladok mellette érzem a friss kellemes férfi illatát, a haja is enyhén vizes még, szóval arra következtetek nem rég jöhetett ki a zuhany alól.

- Hogy vagy? - kérdezi miközben beljebb megyünk a nappali felé.

- Köszönöm jól. És te? - kérdezem tőle. Kicsit feszült a hangulat, bár nem tudom miért. Feszültnek érzem magam

- Én is. Nem vagy éhes? Van pizza. - kérdez mosolyogva én pedig helyet foglalok a kényelmes kanapén.

- Köszönöm nem kérek, ettem mielőtt eljöttem. - mosolygok rá.

- Esetleg inni valamit? - udvariasan kérdezget.

- Egy pohár víz az jó lenne. - nézek bele szemébe.

- Rendben máris hozom. - és már el is tűnik a szemem elől, és pár perc múlva megjelen egy pohár vízzel a kezében.

- Tessék. - adja a kezembe én pedig egyből inni is kezdek.

- Milyen filmet nézzünk meg? - ül le mellém szorosan Jungkook

- Umm. Igazából mindegy. - húzom össze magam. Basszus most teljesen hülyén érzem magam. Tiszta hülye vagyok. Nem az hogy félek közel lenni Jungkookhoz Tae irományai után, de még is elhúzodom tőle.

- Rendben. - mintha feltünt volna neki a megmozdulásom, így én csak szomorúan lehajtom a fejem.
Ő csak a laptopjához megy és rá csatlakoztatja a hatalmas tv-re, majd el is indít egy filmet.
Már nem ül olyan közel hozzám így biztos vagyok benne hogy megbántottam az előbb. Én hülye. Ő a világ legjobb pasija aki harcol értem, erre egy privát beszélgetés Tae-val elront mindent.

A film elkezdődik én pedig az első 5 percnél veszem észre hogy ez bizony egy hülye horror film.

- Jungkook.... miért pont horrort nézünk? - kérdezem boci szemekkel felé fordulva.

- Én még nem láttam ezt a filmet és gondoltam akkor veled megnézem. Baj? Nem akarod ezt nézni? - kapja rám a tekintetét.

- Nem baj, csak kicsit félek. - hajtom le a fejem. Hát ennél rosszabb filmezést. Én nyomi, hogy mindig mindent el kell basznom. A tesóm szerelmes belém, Tae haragszik rám mert boldog akarok lenni. Én meg Jungkookal baszok ki a hülye viselkedésem miatt.

- Gyere akkor közelebb baba. - becéz le, aztán a karját is felteszi a háttámlára én pedig lássa odakuszom hozzá.

A film további részében nem nagyon figyelek, inkább csak Jungkook illatát szippantom be. Kicsit megnyugtat az illata, de még mindig feszengek a karjai közt.

Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT Where stories live. Discover now