°62°

1.9K 122 41
                                    

Jimin szemszöge

-Érezd magad otthon. - szólalt meg Jungkook amikor beléptünk a 60. emeleti lakásába. Ha azt mondom hogy a lélegzetem is elállt akkor nem túlzok. A szám a gyönyörű parkettát verdeste. Tudtam hogy híres meg hogy gazdag, de hogy ennyire.?

- Azta

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


- Azta. Ez hihetetlen. Gyönyörű a kilátás innen. - ámuldoztam miközben a fejem körbe körbe tekergett hogy minden kicsi részletet megtudjak nézni.

- Tetszik? - kérdezi mögém lépve miközben átkarol azokkal az izmos karjaival.

- Igen nagyon szép. - biztos vagyok hogy a szemeim csillognak miközben kimondom ezeket a szavakat. De aztán elér a felismerés. Vajon hány lány vagy fiú volt már itt vele, a nappaliban, a kanapén, a fürdőszobában a zuhany alatt, na meg az ágyában?

- Min gondolkozol? Nagyon elbambultál. - szólal meg Jungkook az arcomat figyelve, így én is felébredek a szomorú és egyben fájdalmas gondolatok közül.

- Öhm... csak annyi hogy szeretnék lezuhanyozni még a kaja előtt. - mondom a gyorsan kitalált választ.

- Rendben a fürdőben van törölköző, meg persze minden amire szükséged lehet. Nyugodtan használhatsz mindent, mintha csak otthon lennél rendben baba? - simitja meg arcom.

- Oké.- pirulok el az érintése miatt.

- Akkor én addig megrendelem a vacsinkat. Pizza jó lesz? - én csak bólintok.

- Rendben. A fürdőszoba a folyosó végén jobb oldalon az utolsó ajtó mellett. - mondja el a koordinátákat én pedig igyekszem majd nem eltéveszteni.

- Köszönöm-mondom és már el is indultam.
Az egész lakás valami fantasztikus. Bárcsak itt élhetnék Jungkookkal együtt. Szerelmesen, gondok és aggályok nélkül csupa idilli hangulatban. Maga lenne a mennyország.

A fürdőszoba ahova közben elértem, még lenyügözőbb. Modern és a színek is csodásak. Inkább a szürkés és feketés színek dominálnak, de a fehér csoda szép kád így sem volt olyan kívülálló. Persze a kád mellett volt egy zuhanykabin is, de mivel annyira vonzott az a hatalmas kád így azt választottam a gyors zuhanyzás helyett. Nem szeretnék sokáig fürdeni, de ha már először és gondolom utoljára vagyok itt, mivel szerintem ma meg fog történni az amit én még nem nagyon akarok, így hát nem fogom megbánni azt hogy egy fél órával tovább leszek bent itt. Azért gondolom vagyis sejtem hogy ma "az" meg fog történni, mert Jungkook tapasztalt férfi és kell neki az ilyen fajta törődés amit ha nem én fogok neki megadni ma, akkor semmi nem fog történni köztünk azon kívül hogy kihajit a drága lakásából.

Közben a kád is megtelt meleg vízzel és a tetején a fehér habbal úgy nézett ki mint egy bárány felhő, amibe én pár perc múlva bele fekszem.

Leveszem a ruháim, majd lerakom az egyik kis szekrényre ami a mosdó mellett helyezkedik el, és már be is szállok a nagy meleg vizzel téli kádba, hogy elazuljak egy kicsit.

Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT Donde viven las historias. Descúbrelo ahora