Jungkook szemszöge
Már 5 perccel eltelt 5 óra és még mindig csak én vagyok itt a kávézó asztalnál. Lehet hogy írnom kéne egy üzenetet neki, vagy csak hagyjam a faszba és menjek el egy bárba ahol jól megdöngetek egy kis kurvát. Jimint meg lekoptatom. Utálok várni.
- Szia. - Jön egy halk hang a hátam mögül és a vállamon is érzek egy finom kis érintést.
Lassan fordulok meg hogy a szemem elé táruljom az illető aki megszólitott.- Szia Jimin-nézem meg a fiút, majd jól végig is mérem, amit valószínűleg észre vett mert rendesen pírba szokott az arca. Felálltam a székből hogy a megtervezett ölelést végrehajtsuk.
Ő csak elmosolyodik majd a mellkasomnak is csapódik a kis teste. Szorosan fonja a kezeit a testem köré, én pedig a feje bubján támasztóm meg a fejem, de azért beleszagolok hajkoronájába, amiből árad a finom sampon illata. Érzem hogy milyen gyorsan ver a szíve és ezért nekem valamiért nagyot kell nyelnem. Hisz kedvel engem, én meg csak ki akarom használni. Remélem azért nem fogom túlságosan összetörni.
- Hogy vagy? - tolom el magamtól hogy szemébe nézhessek.
- Köszönöm jól. Sokat kellett várnod rám? - kérdezi felénken és aggódva.
- Nem, gyere ülj le. - húzom ki neki a széket, majd én is helyet foglalok.
Közben a pincér is kijön hogy, felvegye a rendelést. Amíg Jimin elmondja a kívánságát, le sem tudom venni a szemem róla. Az arca hibátlan. Az ajka....fasz állító de komolyan mondom. Milyen jól nézne ki a farkam benne. A gondolatra nyelnem kellett.
- Uram. Magának mit hozhatok? - kérdezi tőlem a lány.
- Egy hosszú kávét, két cukorral és kevés tejjel.- mondom ,a lány pedig szorgosan írja fel a kis cetlijére.
-Máris hozom. - azzal el is hagyja az asztalunk.
- Örülök hogy végre látlak személyesen is. - mondom végül én, hogy megtörjem a csendet meg persze elindítsam a beszélgetést.
- Én is. - köszörüli meg a torkát
- Minden rendben? - kérdezem meg. Kicsit furcsán viselkedik. Vagy csak zavarban van?
- Persze. Csak kicsit izgulok. - hajtja le a fejét de a szemkontaktust nem szakítja meg, így pedig úgy néz ki mint egy kis boci. Aranyos.
- Nem kell izgulni. Csak viselkedj természetesen. - egy lágy mosolyt engedek meg magamnak, amitől beharapta az alsó ajkát. Én is harapnám.
- Oké. - csak ennyit mond. Hát nem túl beszédes. Lehet hogy a tettek jobban inponálnának neki és persze nekem is.
- Na és milyen volt a napod? - kérdezem meg.
- Igazából sűrű mert a munkahelyemen most én csináltam mindent és hát elég fárasztó volt. - meséli.
- Mit dolgozol? - lehet hogy még a munkahelyén is megdughatnám? Az elég veszélyes, de én szeretem az izgi és veszélyes dolgokat.
- A plázában dolgozom az egyik ruhaüzletben. - mondja.
- Akkor majd egyszer meglátogatlak. - és jól megduglak ott is. - teszem hozzá magamban.
YOU ARE READING
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.