JkDaddy_97 (Jungkook) + AgustD93 (Yoongi)
Jungkook: Szia tesó beszélnünk kell!
Yoongi :
Szia. Beszéljünk.Jungkook; oké na.. Szóval te találkoztál Chimmel?
Yoongi ;
Igen. Aranyos fiú.Jungkook : Ennyit mondasz róla? Többet akarok már.
Yoongi ;
Mire vagy kíváncsi?Jungkook : Hát mondjuk jól néz ki nagyon? Nagyon nagyon? Az arca milyen. Élőbe milyen a segge? Képen eszméletlen jó. És a szopószája olyan vastag mint képeken?
Yoongi :
Hát tesó nagyon jól néz ki. Persze nem jobban Taenál. A seggét nem néztem de a szája jó vastag. Az arca is szép. Szerintem amint meglátod már nem akarsz mindenkivel ágyba bújni csak vele.Jungkook : hát azt kétlem tudod hogy nem maradok egy lyukál sem. Ez Chimnél sem lesz máshogy...
Yoongi :
Hát te tudod, de azért kíváncsi lennék a fejedre mikor meglátod őt.Jungkook : ha egyszer végre valahára megmutatja nekem az arcát... Mert eddig nem igen akarja. Már amúgy kezd betelni a pohár. Kurvára szétrobban a farkam a sok gecitől. Mert tudod mióta Chimmel beszélgetek, se időm nem volt senkivel lenni, meg hát úgy nem fűzők be senkit hogy közben szét baszok mindenkit.
Yoongi :
Oké tesó, ez annyira nem érdekel.. Hogy mit csinálsz amikor vadászol.
🤣Jungkook : Az a baj hogy tényleg megakarom dugni azt a jó seggét, de hát nem adja magát könnyen úgy mint eddig bárki más.
Yoongi :
Elmondom hát nem is fogja, mert Chim más mint akikkel együtt voltál. Elmondom hogy néhány szót ejtettünk rólad. Igaz nem kellene elmondanom, de ahogy rólad áradozott, az elárulta hogy nagyon odáig van éred. És még a saját szaviba is belepirult szóval én arra következtetek hogy még szűz, mindenhogy...Jungkook : gondolod? . Annál jobb legalább jó szűk lesz. 😆
Yoongi :
Hülye vagy. 🤣
De azért ne bántsd meg annyira.Jungkook : kösz tesó hogy ezt elmondtad. Most egy kicsit még visszanyertem a türelmem vele szemben. Így még talán tudok várni néhány napot míg megszerzem magamnak. Amúgy lehet hogy már egy napig bírtam volna. És tudod mit csináltam volna?
Yoongi :
Na mit?Jungkook : Meg mondtam volna neki hogy ha ilyen nehezen kaphatónak teszi magát akkor soha senki nem fogja megbaszni, mert ráunnak.
Yoongi : ez azért gonosz. Ne mondj ilyet neki. Inkább ha megunod akkor mond hogy találtál valaki mást.
Jungkook : jó ez is egy megoldás. Kössz.
Yoongi : szívesen. Majd még dumálunk. Ha van valami akkor írj.
Jungkook : meglesz tesó. Szia.
Yoongi : Szia
Na itt is az új rész. Kommentbe írjátok hogy eddig hogy tetszik nektek a történet. Remélem eddig azért tetszik. Puszi.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fiksi Penggemar18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.