°57°

1.8K 106 11
                                    

Taehyung szemszöge

Boldog vagyok hogy Jimin is és én is végre boldogok vagyunk. Jungkook jó embernek látszik, és örülök neki, hogy alakulóban van a dolog közöttük.

- Kicsim? ! - hallom meg szerelmem hangját a nappaliból.

- Itt vagyok! - kiabálok ki neki hogy tudja honlétem.

- Már bent is vannak a vendégszobában. - jön oda hozzám mosolyogva. Hátulról átöleli a derekam és fejét is nyakhajlatomba furva szólal meg mély hangján.

- Pedig már kész is a vacsi. - mondom, és közben jobban hozzá préselődöm.

- Mit szólnál ha mi is kiélveznénk ezt a kis időt hmm? - mormolja közvetlen a fülembe, amitől muszáj bele harapnom alsó ajkamba.

- Nem lehet.. Milyen lenne már ha keresnének minket? - néztem rá okosan.

- Hát engem nem érdekel, akkor is megduglak. - kapott fel vállára hirtelen, amitől én egy kisebb sikkantást hallattam.

- Min Yoongi most azonnal tegyél le! - ütöttem hátára, de persze nem erősen.

- Beindít mikor ilyen kis harcias vadmacska vagy. - paskolja meg fenekem amitől arcom vörösbe borul.

- Hé!

- Nyugi, biztosithatlak te is élvezni fogod. - mondta, közben pedig már fel is értünk a szobámba, ahol is rá dobott az ágyra. Vissza sétált az ajtóhoz hogy bezárja, majd amint ez sikerült is neki, már ott magasodott fölöttem.

- Tudod mennyire gyönyörű vagy? Imádom mindened. - súgja ajkaink közé, és le is csap rájuk amit befejezte a hozzám idézet mondatait. Annyira megdobogtatja a szivem hogy az már fáj. Soha senkit nem szerettem így, persze Jimin kivételével, mint Yoongit. Ők a családom. Jimin mintha a testvérem lenne Yoongi pedig a szerelmem.

- Te pedig irtó szexi vagy. Kérlek szeretgess meg, úgy mint még soha senkit. - a hangom könyörgő magam sem tudom miért.

- Kérésed számomra parancs. - Azzal le is csapott nyakamra. Nedves lágy csókja elvarázsolt először, aztán átmentek apró szivásokká, majd harapásokká. Csak sóhajtozni és nyögni tudtam az sok inger miatt. Az agyamból szinte minden kiürült és már csak szerelmem észleltem magam körül ahogy, sorra élvezetet nyújt nekem.

- Bébi mindjárt felfallak annyira édes, és finom a bőröd.-suttogja fülembe. Engem pedig kirázott a hideg. Istenem de imádom őt.

- Akkor falj fel kérlek ahh- nyögtem egyett a végén mert Suga rámarkolt a már igen csak kemény farkamra.

- Ezt akarom hallani. - mosolyodott el, majd azzonal el is kezdtük eltávolitani egymás ruháit, ami persze a szoba egyik sarkában végezte.
Amikor már mind a ketten pucéran feküdtünk az ágyon persze Suga fölém tornyosulva, azt hittem hogy menten felrobbanok. Ez a szexisten csak az enyém, - futott át az agyamon amitől el is pirultam.
Ő közben sem tétlenkedett, mert egész testemet végig csókolta egy pici helyet sem hagyva ki.

- Ahhm- nyögtem fel mert hirtelen bekapta nemességem és szopni kezdte úgy mint ha egy nyalóka lenne.
A nyelve úgy cirogatott hogy csillagokat láttam tőle. A melegség amely körbe ölel ilyenkor leírhatatlan.

Három ujját számhoz emelte, én pedig egyből tudtam mi a feladatom. Be kaptam és szopogatni kezdtem hogy minnél nyálasabb és nevesebb legyen. Sokkal kellemesebb hogyha akadálytalanul csúszik ki és be. Amikor már ez megvolt az első ujját olyan finoman és lassan tolta fel nekem, hogy szinte alig éreztem valamit. Emlékszem amikor először csináltuk nagyon fájt de azóta már van hogy meg sem érzem. Nagyon figyelmes volt és persze most is az.

- Sugah- sóhajtottam, mivel éreztem hogy mindjárt itt van a vége, mert ugye még mindig munkálkodott farkamon is. Ő persze rögtön értette és kiengedett szájából.
Már a második ujja is bennem volt amivel ollózni kezdett bennem. Az élvezet maximális. A határaim már a környéken. Nagyon közel vagyok már. De tudom hogy még korán sincs vége ennek az egésznek.

- Azt hiszem már beférek a kis mézesbödönbe. - mormogja a fenekembe szerelmem és azt hiszem végre berakja nekem, de ráadásként és idő húzásként bele nyal a kis lyukba.

- Ahh. - a hangom szerintem egy lányéhoz hasonlit ezekben a percekben, pedig valljuk be elég mély hangom van.

- Olyan kis finom vagy. De most már én sem bírom úgyhogy jövök is édes. - tápázkodik fel, majd lábaim között úgy helyezkedik el, hogy mind a kettőnknek kényelmes legyen. Bepozicionálta magát és már éreztem is ahogy a finom bőr és az a kemény testrész belém fürdódik.

- Hmm de jó meleg van idebent. - mosolyog rám Suga mókásan.

- Ne most poénkodj hanem dugj meg végre. - markoltam rá karjára.

- Okés te kis harci cica. - csókol meg és el kezd egy lassabb tempót diktálni. A hasamban a gombóc már alakul de tudom hogy még nem mehetek el. Sugával kell együtt átlépnünk az élvezet kapuját, egyszerre.
Erőseket és mélyeket lök rajtam amitől a szemem is fennakad.

- Áh... Erősebben. - harapom be ajkam mert nem akarok én még hangosabb lenni nehogy Jiminnék meghalljanak minket.
Yoongi sokkal gyorsabban mozog nekem pedig megrándul folyamatosan a farkam. Az előváladékom csak úgy szivárog belőle ami a hasamon végzi.

- Annyirah szeretlekh. - mondja Yoongi zihálva a szemembe.

- Énh ish szeretlekh - szinte mindjárt kitörik a lába az ágynak annyira durván és erősen mozog bennem.

- Énh mindjárth elmegyekh. - Folyik végig egy izzadság csepp az arcán amit kezemmel letörlök. Én csak becsukom a szemem és engedek az élvezetnek. Szinte egyszerre lépjük át a menny kapuját. Yoongi szerencse nem belém élvez hanem időbe kihúzta így csak a popsim lett olyan amiért hálás vagyok mert nem szeretném most kimosni, amikor vendégeink vannak. Én a hasamra élveztem amit könnyű letakaritani. Pár papirzsepi segítségével könnyen meg is oldottuk.

- Ez nagyon jó volt. - dől el az ágyon szerelmem.

- Igen nagyon. Szeretlek. - mondom neki és egy lágy csókot nyomok a szájára.

- Én is szeretlek. - simogatja meg arcom.
- Szerintem ők is végeztek már - mosolyog rám kedvesen, de egyben perverzen.

- Akkor szerintem menjünk le mi is. -
Mondom, aztán már fel is kapkodjuk a ruháinkat magunkra.

- Ahh. - ez Jimin hangja? Egyszerre néztünk egymásra szerelmemmel. Hát úgy látszik hogy Jimin is elment valahova...

- Úgy látszik hogy ők még csak most végeztek. - nevet fel Yoongi és már le is siet a földszintre, hogy előpakoljon a vacsihoz.

Én pedig eldöntöttem hogy bekopogok hozzájuk hogy szóljak nekik a vacsi miatt.
Legalább mindenki jól érezte magát.
Jimin és én is megfogtuk az isten lábát ezekkel a helyes pasikkal.


Sorry hogy pár napig nem volt rész, de ezt a részt nehéz volt összehozni. Remélem nem rossz. Puszi nektek. ❤️💜❤️💜

Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora