KimTae_V (Tae) + BabyJm_13 (Jimin)
Jimin: Tae láttam egy olyan képet ami összetörte még jobban a szívem. És most itt sírok, nem jönnél át egy kicsit. Olyan egyedül érzem magam... 😶😢
Tae:
Sajnos most dolgozom.
Mi történt Chim?Jimin: Jungkook egykori szexpartija kirakott egy képet amin épp Jungkookon csüng. De furcsa volt mert Jungkook tagadta az egészet.
Tae:
Ahj édesem.
Sajnálom.
Ki az a szexpartija?Jimin : Kim_Lisa ez a neve.
Tae:
Igen már látom. Milyen szemét. Yoongi is kommentelt.
Jungkook haza jön.Jimin : Haza?!
Tae:
Ha jól értem harcolni akár érted.
Yoongi mondta neki, hogy férfi módjára csinálja.
Oh az én pasim. Ugye milyen bölcs.?Jimin : Tae!
Tae:
Jó bocsi.Jimin : Én nem akarom már hogy harcoljon. Csak hagyjon békén. Nem akarom hogy keressen. Nem akarok újra szomorú lenni. Túl akarok lépni rajta.
Tae:
Akkor keress valakit Chim. Úgy könnyebb... De előtte nekem is meg kell ismernem a kiszemelted, mert holmi fajankok közelébe nem engedlek.Jimin : Köszönöm Tae. Amúgy nem is olyan rossz ötlet. Lehet hogy még a végén féltékeny lesz Jungkook. És könyörögni fog hogy fogadjam vissza. De jó lenne.
Tae:
Azért még mindig oda vagy érte, nem igaz?Jimin : Sajnos. Túlságosan bele habarodtam abba a hülyébe. Megbabonázott a szeme a hangja a szája a teste. És amikor lefeküdtünk az maga volt a mennyország.
Tae:
Részleteket nem kérek, de azt tudom hogyha térden álva könyörög és vissza nyerné a bizalmad te tárt karokkal várnád vissza.Jimin: Azt hiszem igen. Szerelmes vagyok belé még mindig annak ellenére, hogy csúnyán kihasznált, itt hagyott, és még egy kis ribivel hetyeg valahol.
Tae:
Igen tudom hogy nehéz.
Van egy ötletem.Jimin : mi lenne az?
Tae:
Tudod Jay a tetováló. Jó srác, és ahogy elnéztem tetszettél neki mikor ott voltunk. Meg kéne kérdezned nem-e lenne a kamu pasid. Néhány képet kiraktok instára aztán kész. Nem kell vele se szexelned sem járnod. Kérdezd meg tőle. Szerintem benne lenne. 😉Jimin : úgy gondolod. És ha nem is meleg?
Tae :
Hát igen ezt én sem tudom, de nem vesztesz vele ha megkérdezed.Jimin : Igazad van. Köszönöm Tae. Te vagy a legjobb.
Tae:
Szívesen, de ha paraszt veled Jay akkor szólj mert leállitom.Jimin : Mindenképp. Akkor beszélek is vele.
Tae:
Jolvan, majd írd meg mit mondott.
Szia.Jimin : Szia.
Új rész. Puszika. ❤️❤️💜💜
YOU ARE READING
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.