Jungkook szemszöge
Épp itt állok Jiminék házának ajtaja előtt és várom hogy indulhassunk a randira. Ma direkt nagyon szexi ruhákat vettem magamra hogy mindenképp csorogjon a nyála rám.
- Szia. - jelent meg előttem egy teljesen kicserélt Jimin. A haja most a szokottnál is jobban volt beállitva. Arcán egyhe smink lapult, ami egy kis szájfényt és szemceruzát tartalmaz. Szinte nem is tudom levenni róla a szemem. Egy fekete garbó van felül amire húzott egy úgyszintén fekete bőrdzsekit ami elég vagányan festett.
Az illata ami körbe lengte őt, már meg is csapta az orrom amitől egy pillanatra el is szédültem, de persze nem rossz értelemben. Isteni az illata. Tuti hogy mindenki meg fogja nézni őt a vidámparkban.- Szi..szia- mi a franc én most dadogtam egyet? Vagy egy kis nyelvbotlás? Mi a fene?
- Jól vagy? - kérdezte aggódva mikor észrevette a meghökkenésem.
- Persze. Gyönyörű vagy! - mondtam neki majd hirtelen felindulásból egy gyors puszit adta Jimin homlokára. Teljesen lesokkolt a tettem miatt szegény és csak egy fejrázás után képes válaszolni.
- Köszönöm. Te is nagyon helyes vagy, mint mindig. - mosolyodott el és alsó ajkát be is harapta, amit az én tekintetem végig kísért.
- Ne csináld ezt. - mordultam fel mert már éreztem hogy a farkaba elkezdett áramlani a vér.
- Mi.. Mit? - nyíltak nagyra szemei, amiatt a hangnem miatt amit az imént használtam.
- Ne harapdáld a szád mert nem fogom tudni visszafogni magam és a szellemkastélyba foglak megdugni, vagy itthon is maradhatunk miattam. - mondtam elővéve a legperverzebb mosolyom.
- Bocsánat. Mehetünk? - kérdezte és a fejét is le hajtotta zavarában.
- Igen gyere. - nyúltam kezéért és az autóig is összekulcsoltam az ujjainkat. Ilyenkor mindig melegség jár át. Lehet klimaxolok mint egy öregasszony.
- Szeretnél előtte enni? - kérdeztem meg tőle. Ugye tudjuk rólam mennyire figyelmes, kedves és törödő vagyok. Mondjuk néha tényleg az vagyok, főleg Jiminnél fordult már elő.
- Köszönöm én már ettem, de ha te szeretnél akkor bemehetünk valahova. - mosolygott rám mikor már a biztonsági övet is mind a ketten becsatoltuk a méreg drága kocsimban.
- Én is ebédeltem már szóval akkor indulhatunk a vidámparkba. - mondtam és már hajtottam is fel az aszfaltra. Körülbelül 20-30 percre van Chimék házától a park de persze forgalomban mégtöbb.
Az út az úti célunk felé csendben telt, de nem volt kínos. Chim az elsuhanó tájat leste én meg az utat.
- Meg is érkeztünk. - állítom le a kocsit a hatalmas parkolóba ahol temérdek autó sorakozik.
- De jó. - pattant ki az autóból a fiú aki ma végre meg lesz nekem.
-Nem gondoltam volna hogy ilyen sokan lesznek igyhát szerintem jobb lenne ha.... - nem tudtam végig mondani amit szerettem volna mert Chim beelőzött, és igazság szerint azt is mondta amit én is szeretnék.
- Meg fogod a kezem? - kérdezte boci szemmekel.
- Én is ezt akartam mondani. - kulcsolom össze ujjainkat. Most veszem csak észre mennyivel apróbb a keze az enyémnél. Szinte elveszik az én lapát kezemben.
YOU ARE READING
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.