JkDaddy_97 (Jungkook) +AgustD93 (Suga)
Jungkook : Haver meg fogok örülni.
Suga:
Na mivan?Jungkook : Jimin van...
Suga :
Oh. Szerintem hagyod kéne. Keress valaki mást.Jungkook : Nem akarok mást. Mivan már te is ellenem vagy?
Suga :
DEHOGY IS.
De Jimin a barátom és most haragszik rám azért mert nem mondtam el a kis titkod.Jungkook : És én nem vagyok a barátod bazd meg.
Suga :
Nyugodj meg. De az vagy. A legjobb.Jungkook : Hát akkor meg, segíts vissza szeretni őt.
Suga :
Mit érzel iránta?Jungkook : kedvelem.
Suga :
Az nem elég.
Mit érzel ha vele vagy, ha ránézel?
Vagy mit érzel most hogy nincs veled?Jungkook : Ha Velem volt mindig melegséget éreztem. Azt éreztem hogy végre nem vagyok egyedül. Jól éreztem magam a társaságában. Újra érezni akarom őt.
Hogy most mit érzek.. Azt érzem, hogy elbasztam,, fáj a mellkasom, fáj hogy mással van, és fáj hogy megszegtem a magamnak tett ígéretet.Suga:
Bele szerettél Jiminbe.Jungkook : Igen...
Suga :
De ez jó. Végre lehet egy normális kapcsolatod.Jungkook : hogy? ha ő már mással van? Hogy szerezze vissza a bizalmát?
Suga:
Érd el hogy újra téged akarjon.Jungkook : Azt mondta akkor van esélyem ha lehozom a csillagot az égről.
Suga :
Hát akkor barátom kösd fel a gatyád és tedd meg érte. Hozd le.Jungkook : Megpróbálom.
Suga :
Ne probálgasd hanem csináld. Te barom.
Találj ki valamit ami tényleg egy csillag értékű valami.
De ne drága cuccokra gondolj, hanem valami másra. Chim nem olyan aki a pénzre hajt.Jungkook :Oké megcsinálom. Kitalálok valamit.
Először magamba bolonditom újra.Suga:
Hajrá.
Én mind a kettőtők oldalán ott vagyok.Jungkook : Köszönöm haver. Jó barát vagy.
Suga b
Te is de most már szedd ősze magad és szerezd meg a fiút akit szeretsz. Mert nem leszünk jóba 🤣Jungkook: oké főnök. Szia.
Suga :
Szia.
YOU ARE READING
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.